| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Windhaege. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() ![]() ![]() |
| Grubolsch |
Posted: 20 Oct 2004, 15:37
|
|
t'biervat! Group: Admin Posts: 808 Member No.: 3 Joined: 29 May 2004 |
Ik ga een nieuwe DSA/ODM groep opstarten.
De groep zal hopelijk een a twee keer per twee maanden spelen, niet echt een drukke tweewekelijkse basis dus. Regelkennis of kennis van de wereld is, zoals altijd, niet vereist, wel interesse in fantasy en ODM/DSA. De groep heeft op dit moment al twee leden en kan tot een maximale bezetting gaan van 6 leden. Ik hoop volgende maand te kunnen beginnen met een sessie. Over de heldengeneratie krijg je meer details bij het inschrijven. We gaan losse avonturen (Officieële en zelf geschreven) spelen, zonder rode lijn in. Wie heeft er allemaal interesse? Meer info mag je altijd hier vragenof aan mij op chat, of via mail. (Zie profiel) Vrienden of andere geïntereseerde die jullie kennen, zijn ook altijd welkom! Stel ze maar voor! -------------------- -GEEK CODE BLOCK-
Version: 3.1 GGCM/>GCS$/GO dpu s: a16 C++ ?U >P >L+ ?E >W+++$ N ?o K- W ?O ?M ?VMS PS(+) PE+(PE-) Y ?PGP t- ?5 X R+++ !tv >b++ ?DI ?D G e- h! r-(-) z+ -GEEK CODE BLOCK- |
| Diomer |
Posted: 22 Oct 2004, 16:08
|
![]() Graad 7 Group: Officieel erkende leden Posts: 517 Member No.: 4 Joined: 29 May 2004 |
Al lijkt het dat mijn interesse voor DSA verzwakt (NIETS IS MINDER WAAR, en wie me betwijfelt: mij zwaard is gescherpt, ik heb gewoon weinig tijd vanwege de school, al kan ik ervoor zorgen dat het lukt) wil ik me aanmelden. Met een geode.
-------------------- Be honest or piss off |
| Kennin |
Posted: 22 Oct 2004, 18:39
|
||
![]() Desperaat despoot Group: Admin Posts: 609 Member No.: 1 Joined: 28 May 2004 |
Enkel amateurs scherpen hun zwaard... want dan is het meteen kapot! -------------------- Sinjoor Elegast Vandervenga - voormalig Kuslik-Galahan.
|
||
| Diomer |
Posted: 23 Oct 2004, 16:45
|
![]() Graad 7 Group: Officieel erkende leden Posts: 517 Member No.: 4 Joined: 29 May 2004 |
Pfffrt, betweter, ik bedoelde mijn bijl
-------------------- Be honest or piss off |
![]() |
![]() ![]() ![]() |