| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Pages: (3) 1 2 [3] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Naomi |
Posted: Jun 18 2008, 06:11 PM
|
![]() Taiji-ya Group: Members Posts: 61 Member No.: 801 Joined: 9-March 08 |
Ikävä kyllä....Minä en ole lähdössä!! Hahaa, saatte sietää minua vielä pitkään! >8D
Sain täällä paljon uusia kavereita(Loo<3 Jasuka<3)ja täällä on mun yks ficcikin(en tiiä menestyykö se mut kuitenkin..)!! Eli sanon vain; MINÄ EN LÄHDE MINNEKKÄÄN ennekuin kuolo minut tästä maailmasta erottaa(ja en välttämättä sillonkaan)! ja jos joku yrittää mut täältä pois häätä niin se ei vähään aikaan juo kokista >BD -------------------- - KUULUN LOOLOON FANI KERHOON-
Sinä! Kuulutko sinä LooLoon fani kerhoon? Jos kuulut, laita signatureesi samanlainen teksti. Ja olet mukana . . |
| Michigo |
Posted: May 9 2009, 07:18 PM
|
|
Oni Group: Members Posts: 933 Member No.: 48 Joined: 18-June 06 |
No, niin. En oikein tiedä.
Olen miettinyt asiaa. Ihan tosissani vielä, se ei ole ollut vain ajatuksella leikkimistä. Monet ovat jo puhuneet modejen tiukkuudesta. Minusta tämä paikka on muuttunut ankeaksi. Ihan tosissaan. Kun luen vanhoja viestejä, koen että silloin täällä oli kivaa. Eikö foorumeille yleensä tulla vähän niinkuin pitämään hauskaa? Ei se ihan spämmiäkään silloin mielestäni ollut. En tiedä kuinka kauan täällä enää jaksan pyöriä. Olen suurinpiirtein lähtemispisteessä. Miksi tästä on edes ylipäätään tullut joku Syvällisten Seppojen Asiallinen Foorumi asialliselle keskustelulle? Asiallisuus on aina plussaa, mutta tällainen yliasiallisuus ei mielestäni ole enää kivaa. Tämä on nuivaa. Viestin ei ole tarkoitus olla loukkaava ketään kohtaan. Tämä on vain suoraan se, mitä minä ajattelen. |
| Lurie |
Posted: May 9 2009, 07:35 PM
|
|
tyhjää Group: Members Posts: 1,439 Member No.: 69 Joined: 26-June 06 |
Korjaanpas aikaisempaa viestiäni tänne.
Kyllä, minä olen periaatteesa lähdössä. Inula on hiljainen ja suoraan sanottuna tylsä nykyisin. Minä vain olen menettänyt kiinnostukseni viettää aikaa täällä, näin on käynyt monelle muullekin paikalle. Minä siis lähden ja Inula jää ilman Lurreaan. Periaatteessa en kuitenkaan lähde. Katson kaikki viestit ja pysyn perillä missä menään, mutta postauksia minulta on turha odottaa enää tämän jälkeen. Inula on ollut mielenkiintoinen paikka. Minä kasvoin täällä usean vuoden ajan. Nyt minä kasvan irti, opettelen elämään ilman Inulaa. Tulen tämän viestin jälkeen tyhjentämään profiilini lähes kokonaan, mutta aion jatkaa sen käyttöä viestien lukemiseen. Inula on antanut minulle paljon, mutta nyt en tunne enää sen pystyvän nykyisellään antamaan minulle niitä kokemuksia, joita sain ennen. Pitkään minä olen täällä jaksanutkin pyöriä, ensimmäiseltä foorumilta asti. Nyt se vain on ohi. En kykene jatkamaan tällä foorumilla. Jos tulee asiaa, heittäkää minulle viestiä Piece of Loveen, vastaan varmasti. Kiitos kaikille, jotka ovat jaksaneet kestää minua koko tämän ajan. Erityiset kiitokset Anriille, Welwelle ja Anifialle. Toivottavasti kestätte minua vielä jatkossakin. Kiitos ja hyvästi. -------------------- |
| Welwe |
Posted: May 10 2009, 06:40 PM
|
![]() lovely complex Group: Members Posts: 1,778 Member No.: 76 Joined: 30-June 06 |
Minähän olen periaatteessa puoleksi jo lähtenyt, kun kirjoittelen niin harvoin. Kirjoittelen yleensäkin harvoin, mutta täällä ei ole enää edes paljon luettavaakaan. Käyn yhä harvemmin täällä. Myöskin täältä hankitut kaverit ovat suurin osa entisiä tai todella kaukaisia. Olenkin miettinyt varmaan miljoonasti kokonaan lopettamista. Olen miettinyt sitä ennenkin, silloin kuin F.I.F oli pystyssä. Mitä luultavammin kun lähden, en ilmoita siitä, tuskin. Lopetan vain nyt jo vähäisen kirjoitteluni ja käyn harvoin.
Tosin, en usko pääseväni täältä mihinkään. Kolme vuotta olen kesäkuun jälkeen pyörinyt täällä, ja se on osa minua. Minulla paljon muistoja täältä, iloisia ja surullisia. En siis sano hyvästi taikka näkemiin. En halua Inulan loppuvan kokonaan. Mitäköhän tämän viestin tarkoitus olikaan... Selventää ajatuksia? Sitä se nimittäin ei tehnyt minulle -------------------- ~~~~~~~~~~~~~~~
|
| MEoW |
Posted: May 14 2009, 03:19 PM
|
|
Lopettanut Group: Members Posts: 424 Member No.: 531 Joined: 4-April 07 |
Olin jo lähemässä, mutta olen viellä täällä. ^^ Yritän ainakin olla loppuun asti...
-------------------- Lopetin sittenkin. xD
|
| Miraka |
Posted: May 23 2009, 08:39 PM
|
![]() Miraka Group: Members Posts: 62 Member No.: 820 Joined: 19-April 08 |
Minäkin olen tullut siihen päätökseen, että aijon häipyä.
Kyse ei ole siittä ettenkö edelleenkin fanittaisi Inuyashaa, ehei, fanitan edelleen. Kyse on lähinnä aktiivisuudestani, ja innoistani kirjoittaa fikkejä, sekä myös osittain tästä foorumistakin. En ole nykypäivinä jaksanut keskittyä oikein fikkien lukemiseen/kirjoittamiseen sitten ollenkaan, ja minusta vain tuntuu, että seison täällä aika yksin nykyään D8 Uusiin ihmisiinkin olisin halunnut tutustua, mutta jotenkin en vain jaksa ja mesestäkin poistin inulaisia, sillä olen huomannut että minulla on mesessä porukkaa jo aivan liikaa, ja aika ei millään riitä kaikkien kanssa keskusteluun. Öh, niin takasin asiaan. Mutta siis tästä foorumista sanoisin nyt, että täällä on oikein mukavat ulkoasut ja kaikki muutenkin vaikuttaa helpolta ja yksinkertaiselta, mutta minä antiaktiivinen ihminen, en_ole_vieläkään_harjoitellut tämän foorumin käyttöä 'D Ja yksinkertaisesti en tee tällä foorumilla enää valitettavasti mitään, sillä aikani ei yksinkertaisesti riitä fikkien kanssa taisteluun, eikä oikeastaan muutenkaan. Olen kuitenkin viettänyt täällä hyvää vaikkakin lyhyttä aikaa, ja kiitän teitä kaikkia siittä. Kiitos. Minut voi siis täältä foorumilta poistella, sillä itse en taida kyetä siihen D8 Hyvät jatkot kaikille! ^3^ -------------------- |
| Gisel |
Posted: Jun 5 2009, 08:19 AM
|
![]() Hiljainen kuutamokävelijä Group: Members Posts: 81 Member No.: 703 Joined: 29-August 07 |
Mielipiteeni tuskin kiinnostaa juuri ketään, koska en ole koskaan "asunut" täällä. En ole muutenkaan mikään foorumeilla hilluja, joten keskusteluihin osallistuminen on ollut aika 0%. Ficeistä olen pitänyt, mutta viime aikoina niidenkin lukeminen (ja niihin kommentoiminen) on jäänyt todella vähälle...
Yritän tässä vain sanoa, että käyn täällä takuu varmasti aina välillä niin kauan kun täällä on edes vähän elämää. Varmaa ei ole kuinka usein täällä aikaani vietän ja kuinka kauan kerrallaan, mutta tulen kyllä aina takaisin ennemmin tai myöhemmin... Todella lohduttavia sanoja, mutta ei voi mitään...elämä on. Tuli tässä mieleen, että tuo avan alla lukeva teksti muuten viittaakin juuri siihen: Joskus täyden kuun loisteessa voit nähdä vilahduksen Giselistä(Avatar:sudesta), joka on tullut inulaan tarkastamaan onko se yhä paikallaan. Aamuauringon noustessa voitkin joskus havaita sieltä täältä löytyviä tassunjälkiä, jotka kielivät öisestä vierailusta... |
| EmoGirlWithoutName |
Posted: Jun 9 2009, 04:12 PM
|
|
Uusi tulokas Group: Members Posts: 20 Member No.: 997 Joined: 21-May 09 |
Oon täällä josku seikkaillut vanhan nicin kanssa eikä nyt ole enää hajuakaan mikä se olisi ollut, tai milloin se oli. Kun selailin Inusivuja tämä löyty, ja päätin tehä nytte huvikseen nicin tänne. Sit paikka alko tuntuu tutunpuoleiselta. Joo on oltu tääl aikasemmin... Sit ajattelin et miks lopetin? Jaa nyt muistan syynki... Nyt kun luitte pienen elämäntarinani, voin sanoa ekaa kertaa aiheeseen liittyen, että en aio lähteä. Hypin täällä takaalalla välillä niin ettette edes huomaa. Joo modet tulee sanoo tästä kommentista jotaa, koska tää on epämääräinen, ja lyhyt ja kieliasullisesti blaablaa... Mutta oon nyt aivan liian väsyny. Vastailen koska haluan, ankä jaksa välittää muusta. Seeya<3
-------------------- I dig dudes with dog ears! <3
|
| Sandy |
Posted: Jun 15 2009, 12:43 PM
|
||
![]() ice. Group: Members Posts: 5,033 Member No.: 61 Joined: 23-June 06 |
Michigon kanssa samaa mieltä kaikissa noissa jutuissa. Mutta en ole lähdössä. Minä käyn täällä vieläkin, monts kertaa päivässä, vaikka en paljoa kirjoittele, koska en osaa kirjoittaa pitkiä viestejä, kertoa mielipiteistäni tarkasti. Katsotaanpa sitten, kun olen pari vuotta vanhempi, että osaanko kirjoittaa pitkiä ja asiallisia viestejä. Pentu kun olen vielä. -------------------- .
|
||
| baka-chan |
|
![]() Uusi tulokas Group: Members Posts: 7 Member No.: 723 Joined: 29-September 07 |
Mä en oo lähös yhtää minnekkää.
-------------------- hohoohhooooo
|
| Gilraen |
Posted: Jun 26 2009, 10:32 PM
|
![]() beauty Group: Members Posts: 797 Member No.: 826 Joined: 1-May 08 |
En lähde. Rakastan Inuyashaa yhä enemmän kuin mitään muuta sarjaa, aion ostaa sen loppuun riippumatta siitä, monta pokkaria vielä oikein tulee tai miten tylsäksi se edetessään menee. Inula on ainoa foorumi, jossa jaksan päivittäin käydä ja yrittää kirjoittaa jotain, ja tämä on ehkä IRC-gallerian lisäksi ainoa kunnon paikka pitää yhteyttä hyviin tyyppeihin. Meseä ei lasketa, koska en käytä sitäkään juuri koskaan.
Sitä paitsi minulla on täällä keskeneräinen ficci, jota en ole nyt yli kuukauteen saanut jatkettua. Olisi typerää häipyä täältä ja jättää se niin vain homehtumaan. Olen täällä loppuun saakka, vaikken ole varma, mikä tässä kohtaa määritellään lopuksi. |
| Michigo |
Posted: Jul 27 2009, 11:27 AM
|
||
|
Oni Group: Members Posts: 933 Member No.: 48 Joined: 18-June 06 |
Quottaan itseäni. Siinä on mun syyt. Lisäksi, Inuyasha-fanitus on auttamattomasti menneisyyttä. Nyt tuli lähtö. Mun profiilin saa poistaa. Jos mun kanssa tahtoo jutella, voi galleriassa ottaa yhteyttä (STRIFYHÄIRIÖ on nick), livejournalissa, myspacessa. Ja ne joiden mese mulla on, niin en teitä ole sieltä mihinkään poistamassa. Tää on kyllä vähän tylsää, kun kaikki ns alkuperäsemmät inulaiset häipyy, mut ei voi mitään. Se on nyt mun osalta hei hei. ♥ |
||
| Kitsune |
Posted: Jul 27 2009, 01:20 PM
|
![]() Satu Group: Members Posts: 5,667 Member No.: 98 Joined: 14-July 06 |
En ole lähdössä minnekkään. 8> Pysyn täällä vaikka kukaan ei puhuisi. Siitä on tullut tapa, että tarkastaa inulan aina ennen muita osoitteita.. Ja vaikeahan siitä on luopua.
Noh, ketään tuskin kiinnostaa Kiin möliseminen tämän enempää, joten lopetan tähän. -------------------- Pilvilinnan prinsessa,
tanssii kanssa satakielien. |
| *Shine* |
Posted: Jul 28 2009, 01:38 PM
|
![]() lumottu Group: Members Posts: 2,409 Member No.: 313 Joined: 19-November 06 |
Miten sen nyt ottaa o.O En ees musita, millon olen viimeksi täällä ollut, joten sen voisi periaatteessa luokitella häipymiseksi... Äsken vain tuli äkkiä mieleen, että hei voisihan inulassakin käväistä.
En tiiä tulenko enää olemaankaan inulassa paljon mitään, mutta voisihan tässä katsella vähän ympärilleen ja jos on kivaa, niin mihinkäs täältä lähtisi, mutta jos ei ole kivaa... No, sen näkee sitten :) -------------------- Aamu kuuta väijyy
Lumous kohta särky |
| Sui-chan |
Posted: Jul 29 2009, 11:52 PM
|
![]() Zetsubou Group: Members Posts: 723 Member No.: 100 Joined: 17-July 06 |
Suhteeni Inulaan on niin monimutkainen. </3 Täällä tuntuu käyvän hyvää porukkaa, ainakin, mitä olen parissa Mikkelin miitissä saanut kokea. Toisaalta Inuyashasta en ole ollut kiinnostunut ainakaan vuoteen, läheltä pitää, etten sarjaa inhoa. Mutta koska tänne on jotenkin kerennyt vuonna kivi ja.. kiivi kotiutua.. en tätä kokonaan haluaisi hyljätä. Parempiakaan animefoorumeita ei ole tiedossani.
Minähän siis pistän tänne viestiä ehkä seitsemänä päivänä vuodessa nykyvauhdillani, mutta.. silloin harvoin tänne on mukava kirjoittaa, noihin muu animanga-töpöihin ja muuhun ei niin Inuyashaa-nuolevaan. o3o En tykkää mistään lopullisista poistoratkaisuista, joten en sano tätä forkkua lopullisesti jättäväni. Miitteihin ainakin aion tulla randomimummona, jota kukaan ei muista, ihmisiä sateenvarjolla sohimaan ja maisemaa rumentamaan. <3 -------------------- DESPAIR!!! High school life has left me with DESPAIR!!!
|
| Geezie |
Posted: Aug 9 2009, 08:21 PM
|
![]() mufasa Group: Members Posts: 85 Member No.: 830 Joined: 6-May 08 |
Mä en koskaan lähde miltään foorumilta, vaan rekkailen mielialan mukaan eri foorumeille ja oon aktiivinen sen mukaan mitä jaksan ja kiinnostaa. Joillaki kausilla käyn ja kirjoittelen aktiivisesti kymmenillä foorumeilla, sitten oon pari kuukautta hiljaa ja herään uudestaan.
Ihan kiva paikka Inula on kuitenkin, joitaki tuttuja oon osittain tätä kautta saanut. Hieman masentava paikka vain (miksi kaikki käyttäjät on teini-ikäisiä ja ahistuneita tyttö? 9__6). -------------------- |
| Meyu |
Posted: Nov 2 2009, 07:29 PM
|
|
;) Group: Members Posts: 1,495 Member No.: 239 Joined: 10-October 06 |
En ole tainnut kirjoittaa tänne.
Käyn Inulassa nykyään hyvin harvoin, mutta välillä foorumi-innostukseni paisuvat ja kun Inula on aina vaikuttanut kovin aktiiviselta, niin välillä sitten raahautuu tänne. Mahdollisesti vanhojen muistojenkin perässä kaipaa sitä aikaa, kun Inuyashaa fanitin koko ajan. En ole lähdössä, ainakaan vielä. :) -------------------- I'm Calling From The Silence, We Have Gone Too Far...
|
Pages: (3) 1 2 [3] |
![]() ![]() ![]() |