| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Pages: (11) « First ... 9 10 [11] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Snake-chan |
Posted: Jun 16 2008, 12:23 PM
|
![]() Keinuni on Mun KULTANI Group: Members Posts: 23 Member No.: 855 Joined: 10-June 08 |
Miten voin julkaista oman fanficin? Tiedän et oli tyhmä kysymys...
Ja muute miks tääl sivulla on niin paljon englantii? Siis kun rekistöröityminen piti tehä englanniksi ja muutenkin... Sori, mulla on vaan niin surkea englannin taito. -------------------- |
| Varjosusi |
Posted: Jun 16 2008, 01:55 PM
|
||
![]() bellezza Group: Members Posts: 5,112 Member No.: 253 Joined: 18-October 06 |
Menet osastoon Fanfiction tai Muut fanfictionit (jos se ei ole Inuyasha-ficci), sitten siellä oikeassa yläkulmassa lukee New topic, painat sitä. Topic titleen laitat ficcisi nimen ja kun siinä alapuolella on se Topic Description-kohta, niin siihen voit kirjustaa esim. genren, mahdollisen parituksen ja ikärajan, jos se on yli K-15. Ja viestipalkkiin sitten se itse ficci, tosin älä kirjoita sitä siihen suoraan vaan ensin vaikka Wordiin josta kopsaat sen ja sitten voit sitä tarpeen mukaan muokkailla. Niihin aloitusjutskiin mitkä siinä ficin alussa kuuluu olla löytyy kyllä sitten tarkat ohjeet ficciosastolta. Toivottavasti ymmärsit :D -------------------- Your eyes they were my paradise
|
||
| mona92 |
Posted: Jun 17 2008, 09:58 PM
|
![]() Miraka Group: Members Posts: 62 Member No.: 820 Joined: 19-April 08 |
Miten voisin vaihtaa nimimerkkiäni? o_o luulin että sen voisi ihan tuosta noin itse vaihtaa, mutta tämä ei olekkaan sellainen foorumi... ;__;
-------------------- |
| Varjosusi |
Posted: Jun 17 2008, 10:16 PM
|
||
![]() bellezza Group: Members Posts: 5,112 Member No.: 253 Joined: 18-October 06 |
Sinun pitää kysyä asiaa foorumin adminilta eli Norilta. Lähetät vaan yksäriä ja esität asiasi ja hän voi sitten vaihtaa sen :] -------------------- Your eyes they were my paradise
|
||
| sessane |
Posted: Jun 18 2008, 08:04 PM
|
![]() Killjoy Group: Members Posts: 792 Member No.: 799 Joined: 6-March 08 |
Miten tuon tekstin saa yliviivattua? Alleviivatun tiedän mutta tätä en.
-------------------- Live as if you were to die tomorrow
Feel as if you were to be reborn now Face as if you were to live forever |
| Neriah |
Posted: Jun 18 2008, 08:22 PM
|
||
![]() Opheliac Group: Führer Posts: 1,205 Member No.: 6 Joined: 13-June 06 |
[s*]Yliviivaus[/s*] Ja nuo tähdet tietenkin pois. :) -------------------- Don't make me choose
I got too much to lose |
||
| Snake-chan |
Posted: Jul 11 2008, 08:58 PM
|
![]() Keinuni on Mun KULTANI Group: Members Posts: 23 Member No.: 855 Joined: 10-June 08 |
Yks kysymys ois...
Eli miten saan ton "uusi tulokas" tekstin vaihettua?? Siis tossa vasemmalla palkissa, avan alla... -------------------- |
| Neriah |
Posted: Jul 11 2008, 09:07 PM
|
||
My Controls > Edit Profile Info > Laitat haluamasi tekstin siihen Custom Member Title -kohtaan. -------------------- Don't make me choose
I got too much to lose |
||
| Orjanlaakeri |
Posted: Jul 15 2008, 04:48 PM
|
![]() demon scythe Group: Members Posts: 418 Member No.: 753 Joined: 20-November 07 |
Luin tuossa läpi nuo kaikki muut viestit. Jos on niin ikäsvästi jo tapahtunut, että en ole nähnyt/jaksanut lukea juuri sitä viestiä jossa tätä on kysytty/vastattu, niin toivoisin, että joku silti viitsisi opastaa minua. Elikkäs:
Mitä nuo ristit tuossa avan alla ovat? Olen miettinyt niitä tässä. Kun toisilla on niitä enemmän ja toisilla tuskin edes nimeksikään.. Pystyykö niitä jotenkin säätämään, vai tulevatko ne itsestään? Jos niitä voi säätää, niin mistä? Jos ei, niin mistä ne sitten tulevat? Kiitos ajastanne... *kumartaa ja poistuu takavasemmalle* -------------------- a healthy soul...
resides in a healthy mind... and a healthy body. |
| Neriah |
Posted: Jul 15 2008, 05:07 PM
|
||
En osaa ihan tarkkaan sanoa mitä ne ovat, mutta jotakin viestien määrään liittyvää kumminkin. Niillä, jotka ovat kirjoittaneet paljon viestejä on siis niitä enemmän, ja vähän viestejä kirjoittaneilla vain muutama. En sitten tiedä määrää, milloin saa uuden ristin tai mitään, mutta se tuskin on oleellista. Itse niitä ei voi luonnollisestikaan säätää mitenkään (paitsi spämmäämällä, en suosittele), vaan ne tulevat puhtaasti viestimäärän mukaan (Tai näin olen itse ainakin käsittänyt). -------------------- Don't make me choose
I got too much to lose |
||
| Uhina |
Posted: Jan 20 2009, 08:42 PM
|
![]() Seuraavalla kerralla tässä lukee jotain asiallista Group: Members Posts: 201 Member No.: 781 Joined: 31-January 08 |
miten niinku kaua on täytyny olla rekistöröityny et voi kirjottaa viesejä, ku serkun tunnuksel jummaa ko teki vast tänää nii ei pysty tekee muuta ku allekirjotukse ja avatai :<
-------------------- vanha käyttäjä, joten en pidä inuyashasta
|
| Anifia |
Posted: Jan 20 2009, 09:04 PM
|
![]() Oni Group: Führer Posts: 913 Member No.: 49 Joined: 19-June 06 |
Siihen asti, kunnes me adminit olemme tulleet siihen tulokseen, että jaksamme aktivoida tunnukset, joissa menee ~päivä. Se johtuu bottiongelmasta, jota haluamme torjua.
-------------------- Lyssna på ditt hjärta
Det finns inget annat du kan göra. |
| sessane |
Posted: Jul 28 2009, 06:54 PM
|
![]() Killjoy Group: Members Posts: 792 Member No.: 799 Joined: 6-March 08 |
Mihin katosi Anime/Manga osio?
-------------------- Live as if you were to die tomorrow
Feel as if you were to be reborn now Face as if you were to live forever |
| riippukeinu |
Posted: Jul 28 2009, 07:01 PM
|
||
![]() heart Group: Führer Posts: 1,838 Member No.: 362 Joined: 12-December 06 |
-------------------- "Ohh, did I hurt your feelings?"
|
||
| Anrica |
Posted: Oct 7 2009, 06:09 PM
|
![]() uchiha Group: Members Posts: 3,478 Member No.: 233 Joined: 4-October 06 |
Eiks tääl saa poistaa enää omia topiceja ollenkaan? Olisin yhden ficin poistanu mut en löytäny sitä valintajuttua mistään. Ellen sit oo muuttunu sokeaks.
|
| riippukeinu |
Posted: Oct 7 2009, 06:47 PM
|
||
![]() heart Group: Führer Posts: 1,838 Member No.: 362 Joined: 12-December 06 |
Joo, poistettiin se toiminto käytöstä. Alkoi nimittäin ilmetä näitä vahingossa ja myös "vahingossa" poistamisia samoin kuin ihan hyvienkin, säilyttämisen arvoisten topicien katoamisia. Tästä lähtien siis viestiä modeille, jos oman topicinsa kadottaminen bittiavaruuteeen houkuttelee. -------------------- "Ohh, did I hurt your feelings?"
|
||
| Sandy |
Posted: Nov 12 2009, 07:27 PM
|
![]() ice. Group: Members Posts: 5,031 Member No.: 61 Joined: 23-June 06 |
Miksi ihan hyviäkin topiceja (mm. Sarjakuvat) on kadonnut Arkistoon?
-------------------- .
|
| Neriah |
Posted: Nov 14 2009, 01:25 AM
|
||||
Hmm... Hyvä kysymys. Kyseessä voi olla vahinko, tai sitten topic on ollut niin sotkuinen ettei sitä olla jaksettu siivota ja se on arkistoitu niin että samasta aiheesta voisi aloittaa kunnon topicin. Tai sitten sille ei ole ollut kysyntää. Jos jostain aiheesta, joka on arkistoitu, haluaa vielä keskustella, niin 90% tapauksista se onnistuu, ja topic voidaan herättää henkiin. Kysykää vaan reippaasti joltain ylläpidon jäseneltä. Sarjakuvat-topik on tosiaan tosi kiva, jotta neuvoisin perustamaan siitä uuden topikin jos kiinnostaa vähääkään (en mielelläni herättäisi tota aiempaa kun vastaukset on tyyliin "mää tykkään witchistä ja karvisesta mistä te tykkäätte"), minä ainakin tykkäisin.
Miks mä en tiennyt tästä mitään : D Koska sie et ollut paikalla silloin niin me Anin kanssa päätettiin ja unohdettiin sanoa sulle. -------------------- Don't make me choose
I got too much to lose |
||||
Pages: (11) « First ... 9 10 [11] |
![]() ![]() ![]() |