Image and video hosting by TinyPic

Saladin ( Al Nasser Salah Ad-Din ), Engels ondertiteld
Aziz1982
Posted: Jul 18 2007, 03:45 AM

Administrator

Group: Admin
Member No.: 1

LET OP: ZIJN 2 DELEN, ROL NAAR ONDER OM HET 2de DEEL TE ZIEN

DEEL 1

DEEL 2

--------------------
user posted image
n_berbergirl
Posted: Oct 11 2007, 12:33 PM

Lid

Group: Members
Member No.: 101

Assalaamoe3aleikoem

Deze film zou ik heeel graag op dvd willen hebben.. en de film van Omar ibn Abdelaziz als je die hebt dat was mijn reactie alleen vergeten om me in te loggen maar als je die hebt zou ik die ook heel graag van je willen hebben

Alvast DjazaakAllahoe gajren!

--------------------
user posted image
Aziz1982
Posted: Oct 11 2007, 05:40 PM

Administrator

Group: Admin
Member No.: 1

Wa3aleikoum Salaam

De film van Omar ibn AbdulAziz heb ik helaas niet (als ik ooit heb of ergens op het internet vind dan zal ik zeker plaatsen)

Je wilt dus deze film van Saladan downloaden. Ik had tegen je gezegd dat jij kan kiezen in wat formaat je de film wilt hebben, maar deze film is alleen tre downloaden als mp4 formaat.

Zodra je hem hebt gedownload kan je met een converter converten naar het formaat wat je wenst (bijvoorbeeld divx of mpeg2 om op je dvd speler te kijken als je dvd-speler divx of mpeg2 afspeelt)

Als ik hiet download links zet dan worden ze geblokkeerd, daarom heb ik de links in een kladblokje. Met onderstaande link kan je dat kladblok-bestandje downloaden en daar staan de links in.

http://www.speedyshare.com/354568460.html

Ma3asalaam

--------------------
user posted image
n_berbergirl
Posted: Oct 11 2007, 08:07 PM

Lid

Group: Members
Member No.: 101

DjazakaAllahoe gajren wollah ben je egt dankbaar moge Allah je belonen met Jannat Alfirdaus!!

--------------------
user posted image

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1200 seconds | Archive
Visitor Counter
ip-location