The World That Never Was

Lempi KH-hahmot
Arwen
Posted: Jun 19 2007, 01:07 PM

Newbie

Group: Members
Member No.: 3

Otsikko kertoo kaiken. tongue.gif Eli kysymys kuuluu ketkä ovat lempihahmojanne Kingdom Heartseissa? Ja miksi?

Itse pidän valtavasti Sorasta. Johtunee varmasti siitä, että hän on päähahmo ja samaistun helposti pojan ajatuksiin usein. Soralla on hauska pelata. On myös pakko ihailla kaverin rohkeutta. Uudet vaatteet ja ne sen silmät tekevät Sorasta varsin kivannäköisen.

Toinen lempparihahmo on Leon! Tykkään toki muistakin FF-hahmoista peleissä, mutta Leon on ylivoimaisesti coolein.

--------------------
~~~
Tatti
Posted: Jun 20 2007, 09:29 AM

Member

Member No.: 8

Nyt vaihtui kaikki ekana on Aqua, yksi niistä uusista hahmoista. biggrin.gif
Se nyt vain sattui pistämään silmää sitten vaikkapa, Kingdom Hearts 1 Riku koska kakkosessa se ei enää ole niin pahis. >:)
Kolmantena on varmaankin Darkside, se iso heartless jota joutui mättämään olikos se yhteensä 3 kertaa ykkösessä.. dry.gif

Ja enempää en jaksa kirjoittaa. tongue.gif

--------------------
user posted image
I need a new sign. sad.gif
Dawn
Posted: Jun 20 2007, 03:36 PM

Ylläpitäjä

Group: Admin
Member No.: 1

Minun lempihahmoni on myös tuo Roxas. Tykkään hamon luonteesta, ulkonäöstä ja koko hänen roolistaan Kingdom Hearts tarinassa. Sen kummempia perusteluja on vaikea ruveta tähän kehittelemään, sillä olen yksinkertaisesti vain tykännyt hahmosta heti ensisilmäyksestä lähtien.

Organisation XIII:n muistakin hahmoista tykkään, varsinkin Zexion, Axel ja Demyx ovat hahmoja, joihin olen tykästynyt. Minusta oli myös kivaa, että Final Fantasy -lempihahmoihini kuuluva Could ollaan saatu mukaan Kingdom Heartseihin. Cloud on hahmo joka on muodostunut minulle itselleni hyvin tärkeäksi. ^o^

--------------------
Even if the end is coming,
I would repeat those things.
Even if they are not true,
I'm now able to believe
that there's a sense in what I believed.
Phantom
Posted: Jun 21 2007, 12:29 AM

Moderaattori

Group: Moderaattorit
Member No.: 4

Itse pidän paljon Ansemista. Arvostan miestä, oikeastaan arvostukseni kasvoi silloin, kun KH II'ssa miehen tarinaa paljastettiin hieman enemmän. Sitten siellä TWTNW'ssä se meni *sigh* nyyh.

Elijoo, Ansem on se paras. Luxord on sitten toinen, Axelia sinänsä en ole koskaan fanittanut.
Summer
Posted: Jul 14 2007, 03:12 PM

Member

Member No.: 6

SOOOORA, SOOOORA, SORA!!
~ Hihihi. Olen kova fanityttö, yksi niistä miljoonista... Köh.
Kuitenkin, Sora on ykkönen, aina on ollut. Niiiiiin komea, tulee kuin itkettyä, kuolattua ja naurettua hänelle, niin ihana hän on. Ihailen häntä niin, Soralla on hyvin vahva sydän, ja mitä kaikkea hän onkin valmis uhraamaan ystäviensä vuoksi. I love Sora forever. (Iik, jo 5 vuotta olen ollut koukussa. Oo äm gee.)

Larxene
~ Jep, lempi naishahmoni. RE: CoM:issa hän on aivan loistavassa osassa.
Ihanan ilkikurinen ja mahtava japsiääninäyttelijä, joka hoitaa hommansa erinomaisesti.
lirlys
Posted: Dec 17 2007, 03:16 PM

Member

Member No.: 11

"Hyviksien" puolelta pidän eniten Rikusta ja olen oppinut pitämään jo jonkin verran Sorastakin. Rikua oikeasti fanitin KHI aikana todenteolla, mutta KHII se jotenkin lopahti kun hahmoa ei näkynyt alussa ja hänestä tuli liian hyvis 8D (aina vaan pahisten puolella..)
Sora oli KHI ihan perushahmo muiden joukossa, en erityisemmin vihannut, mutta en rakastanutkaan. Sitten KHII. Voi herranjestas, että vihasin Soraa. Siis todella vihasin. Inhosin sitä, että hänen takiaan Roxas plus muu organizatio haihtui kuin tuhka tuuleen. Kun olen nyt useamman kerran pelannut KHII läpi, niin Soralla pelaaminen ei tunnu enää varsinaiselta tuskalta, mutta en edelleenkään hahmoa fanita.

Ja taas "pahiksista" Pidän eniten (siis Organization) Demyxistä ja Saïxista. Muut lempihahmoni joista myös pidän ovat Xemnas, Vexen, Zexion ja Marluxia. En näitä viimeiseksi mainittuja hahmoja suoranaisesti fanita, mutta pidän niistä todella paljon.
Alkuvaiheessa olin pesunkestävä Axel fani (kuten aika moni muukin), mutta se fanitus väistyi kun muiden Organizationin jäsenien persoonat tulivat enemmän esiin.
Organizationissa ei ole oikeastaan ketään ketä vihaisin, mutta ohitan Larxenen ja Lexaeuksen lähestulkoon kokonaan. Ne ovat hahmoja jotka tuskin koskaan esiintyvät piirroksissani tai fanfictioneissa. En oikeastaan tiedä mistä tämä johtuu. Nämä kaksi hahmoa eivät vain jostain syystä ole iskeneet minuun sillä tavalla.

Toki pidän myös Sephirothista joka on FF VII:n ehdoton suosikkihahmoni. En vain pidä siitä ulkoasusta minkä KH:n tekijät ovat antaneet hänelle.

--------------------
Dies irae, dies illa
Quando Judex est venturus
~dori.
Posted: Aug 9 2008, 12:03 PM

Member

Member No.: 41

Axel!!!!!! Elikäs juu, kuulun tähän pahamaineiseen eläinlajiin nimeltä Axel-ihkuttajat. Muttakun muttakun..........se on vaan niin ihana... *kuolausta* Kun kun kun.... Sillä on ihana naama (ja hiukset) se liikkuu ihanasti, sillä on ihana ääni (sekä englanniks että japaniks) ja se on niin awws niissä "I would miss you" -kohdissa ja kun se parka angstaa kun Roxas ei muista sitä ja....Sitten kun se taistelee kun se pyörittää niitä aseitaan sillain hienosti ja kun se kävelee niiin se kävelee sillai.........*keksi sanaa* ja........ Lopetan tähän.

Ja ja ja....Organization-takit *_* Tai siis, Roxasta en muuten niin fanita,(liika angsti) mutta aina kun se on Organization-takissaan niin.......*drool* Ja Rikulla sama juttu... Sääli kun niitä näkyy niin vähän niissä.... *nyyh* Paitsi että kyllä Riku muutenkin......on aika............ En siitä ykkösessä niin paljon pitänyt... Vaikka yleensä pidän enemmän pahiksista kun hyviksistä...

Keitäs vielä......No Demyx tietysti... Tietysti.... Sitä vastaan on kiva taistella ^^

Onkohan vielä... . ..ykkösestä Atlantican Sora... ^^ S'on söpö. Ei se enää kakkosessa niin söpö oo siinää pyrstössään... Soraa en niin fanita, se on jotenkin niin.......naiivi? (anteeksiih....)

Ja Cloud tietysti... Sillä on ihanan matala ääni..... *_* Ja jos Cloud niin sitten Leonkin.

Ja vielä...kaikkien silmät!!!!!! Ei tule mieleen yhtäkään hahmoa (jos nyt puhutaan ihmisistä) jonka silmistä en pitäisi... Axelilla vasta ihanat silmät onkin.... Ja Rikulla... Ja Soralla.... Ja Cloudilla.... Ja Saïxilla... Ja Ansemilla.... Ansemilla on kanssa aivan ihana ääni (ainakin englanniks) *_* Taaskin sen takia kun se on niin matala.... *_*

Niin, ja mainitsen vielä Zexionin... Sillä on ihanat hiukset mm. ^^

.........Nää on kaikki mieshahmoja... Mutta kun en tykkää muista tytöistä KH:ssa kun Yuffiesta, eikä sekään oo alunperin KH:sta....

--------------------
If you lost your way, just ask somebody
If you lost your dream, just close your eyes again.
Kite
Posted: Oct 27 2008, 06:23 PM

Member

Member No.: 81

Roxas.
Yksinkertaisesti kun se vaan on niin paras~ Ja angst. Tosin ei sitä saa yleistää siihen. D: Sitä mä vihaan. Osaa se muutakin olla kuin angsti, mutta kyllä tekin olisitte hieman maassa jos teille tapahtuisi samaa kuin Roxasille. Mä luulen.

Sora
Entinen lempihahmoni. Sora on vaan niin ihana persoona, sillä on sisua.
Ja joo, on se naiivikin. Ja lapsellinen. Mutta ei se mittään. 8D Jos ei olisi, niin se ei olisi Sora~

Riku ja Axel on kanssa ihan hienoja hahmoja.

Lisäksi pidän kovasti myös Organisaation kaavuista ja aseista. Lisäksi Soran asu Kingdom hearts II'ssa on ihana. <3

--------------------
<< It's a new world, it's a new start >>
Tamutaru
Posted: Nov 14 2008, 05:20 PM

Newbie

Member No.: 82

Hävisin!

Lempihahmoni on Sora, Riku, Roxas, Axel, Zexion, Goofy, Donald, Vivi, ja kaikki muut hahmot pelistä, paitsi Kairi!!!!!

Siinä oli varmaan kaikki lempihahmoni ^______________^

Mutta kaikista kivoimmat ovat Axel, Sora, Riku ja Zexion! : D
Jowlie
Posted: Jul 13 2009, 11:15 PM

Newbie

Member No.: 93

Axel on ehdottomasti suosikkini KH:ssa. En tiedä miksi. Rakastan vain miten ihanasti se Roxasta kaipaa. Sitten Axelin hymy on aivan liian ihana! Se vain on niin ihana. Silloin kun Axel kuoli itkin oikeasti ;__;

Seuraavaksi suosikiksini voisin sanoa Roxasin. Hahmo itsessään on ihana. Hiljainen ja rauhallinen persoona. Itse voin samastua Roxasiin yllättävän helposti. C:

Sitten. Uskoisin, että Naminé. Kuten Roxas hänkin on rauhallinen ja hiljainen. Se myös miten hän aina on piirtämässä lehtiöönsä on sööttiä <3

Hmm... Demyx tulee kai seuraavaksi. Nauran hänelle pahasti. Humoristinen. Aivan ihana.

Sitten Riku. En osaa sanoa miksi. Riku nyt on vain cool. Riku on viileä, muttei hiljainen. Siisti tyyppi (:

--------------------
Elämä on taivaallista, kun ystävät ovat oikeita enkeleitä.
« Next Oldest | Kingdom Hearts keskustelu | Next Newest »

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.7245 seconds | Archive
Skin created by cloudx. Find more great skins at the IF Skin Zone.

Listed @