Pages: (44) « First ... 42 43 [44]  ( Go to first unread post )

Tomb Raider 8: Underworld, Keskustelua kahdeksannesta pelistä
Fera
Posted: Nov 29 2009, 10:01 PM

Ylipappi

Group: Members
Member No.: 145

Pelaajakohtaistahan se on; jotkut haluavat vain seikkailla sydämensä kyllyydestä ja jotkut haluavat hyvää tarinankerrontaa. Tomb Raiderithan on pääasillisesti tätä ensimmäistä mutta totuus on että hyvä tarina pönkittää peliä entisestään. Itse tahdon sekä paljon hyvää pelattavaa että hyvän juonen siihen vierelle jotta jaksaa koluta ja odottaa uusia paikkoja. Tarina on myös hyvä keinö syventää hahmoja, etteivät ne jää vain ontoiksi ja tylsiksi. Larakaan tuskin olisi yhtä nautittava hahmo pelkkänä "isorintaisena kallojen räiskijänä" joten kyllä dialogia, joka tuo esiin hahmojen persoonaa, on aina hyvästä - kunhan se on vain mallikkaasti toteutettu. Vaikka paikkoja on aina hauska koluta, niin itse kyllä haluan aina olla selvillä että miksi niitä pitää koluta. Tarina voi myös hienosti raottaa muinaista mytologiaa ja sehän passaa! Niin kauan kuin juoni ei mene pelaamisen edelle, niin mikä ettei.

QUOTE (gowiththeflow)
Ja Undiksesta kun puhutaan niin ainakin minulle jäi käteen sellainen outo tunne että olisin lukenut jonkin erittäin huonon fanfiction-pläjäyksen. aw6-_-.gif

Minulla oli aivan samanlainen tunne, kuin joku tyyppi olisi keksinyt että hei, Natlan sekoittaminen uuteen peliin olisi kova juttu!! biggrin.gif

Ja pointti; mitä pitempi ja täyteläisempi juoni, sitä pidempi ja (kentiltään) monipuolisempi peli!~

--------------------
user posted image
-There's so much bigotry, misunderstanding and fear
With eyes squinted and fists clinched we reach out for what is dear-

~¨Avan taide by Akai-01¨~
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Topic OptionsPages: (44) « First ... 42 43 [44] 

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.3112 seconds | Archive