Pages: (5) « First ... 3 4 [5]  ( Go to first unread post )

Naurattaa!, Asioita joille olet nauranut
Lumikeiju
Posted: May 18 2009, 11:18 PM

Jumala

Group: Members
Member No.: 271

QUOTE (Starchild @ May 17 2009, 10:48 AM)
http://www.youtube.com/watch?v=mLvy_9HOP7g

Katselen kaiken maailman videoita juuri ja tuon olen kuunnellut nyt varmaan neljä kertaa peräkkäin jo  aw6-_-.gif  1grlaugh2.gif Olen kyllä kuullut tuon kai ennenkin, mutta tuo on vaan niin käsittämätön, jollakulla on ollut tylsää (tai hauskaa?) tuota tehdessä  aw6-_-.gif

Haha, voi ei aw6-_-.gif aw6-_-.gif Tuo oli ihan mahtava! On joillakin sitten ajanvietteet, kun tuollaisia biisejä tekevät 1grlaugh2.gif

--------------------
user posted image
Lara<3
Posted: Jun 12 2009, 09:30 PM

Jäsen

Member No.: 501

Mä nauran tälle jutulle vielki! 1grlaugh2.gif Olin menossa kamuni kanssa meille ja ajateltii pomputtaa suppareita kävely matkalla kaverini meni tien toiselle puolelle ja minä olin toisella sitten pomputeltiin niitä suppareita ja katsoin koko ajan sivulle kun yht äkkiä törmäsin tolppaan ja kaaduin maahan c-1.gif kaverini alkoi hekottaa täysillä ja ensin olin raivoissani angryfire.gif mutta lepyin ja aloin nauramaan myös!!hhahha!! toothy9.gif hihi.gif ei varmaan kaikkien mielestä hauska mutta jää mielen minulla!

--------------------
Lollol lollipop lollol lollipop, lollol lollipop lollol lollipop^^ Mun lempinimi o KiTTy:D
Rayne
Posted: Jun 13 2009, 10:22 PM

Ylijumala

Member No.: 138

QUOTE (Lumikeiju @ May 18 2009, 09:18 PM)
QUOTE (Starchild @ May 17 2009, 10:48 AM)
http://www.youtube.com/watch?v=mLvy_9HOP7g

Haha, voi ei aw6-_-.gif aw6-_-.gif Tuo oli ihan mahtava! On joillakin sitten ajanvietteet, kun tuollaisia biisejä tekevät 1grlaugh2.gif

Niimpä 1grlaugh2.gif Kyllä tuli repeiltyä tuolle. Täytyypi katsella se aina kun masentaa aw6-_-.gif Varma keino piristää itseään ^__^

Tämä tapahtui jokunen kuukausi sitten, mutta sille nauretaan varmaan vielä vanhoina mummoina:
Isosiskoni oli käymässä ja makoili sänkylläni, johon minäkin väsyneenä änkäydyin jalkopäädyn seuduille. Huitaisin sitten käden ylös, tunsin jotain käteni alla ja kysyin 'mikä tämä on?' blink.gif Siinäpä minä sitten taputtelin siskoni rintaa sekunnin-pari ennen kuin vilkaisin ja älysin 048.gif
LoooL onneksi se oli vaan siskoni eikä kukaan muu.

--------------------
user posted image
Lätäkkö
Posted: Jul 7 2009, 09:26 AM

Raidaaja

Member No.: 176

Tänään olen taas tylsäillyt töissä ja huvikseni menin sitten väestörekisterikeskuksen sivuille nimihakuun. Kaikenlaisia hölmöjä nimiä Suomesta löytyykin. Esim. Parsa xD Tuolle nauroin ihan kunnolla vieläpä kun se on sekä etunimenä että sukunimenä! Miettikää nyt: "Hei, olen Parsa Parsa." xDD Tai kolmoistytöt nimeltään Papu, Pipa ja Poppana 1grlaugh2.gif

Joo minulla on ollut tosi hauskaa 048.gif

EDIT//
Bwahhahhahhaa!! Onneksi minun sukunimeni ei ole Paska tai Kusi xDD Pervo voisi ainakin joillekin olla aika osuva!

--------------------
user posted image
X'Nedra
Posted: Aug 20 2009, 12:10 AM

Moderaattori
Group Icon

Group: Moderaattorit
Member No.: 16

En nyt tiedä naurattaako, mutta kovin hilpeälle tuulelle tästä tuli. ^^ Lähetin jo omani, lähettäkää tekin ja laittakaa sana kiertämään!

http://www.olahelland.net/giraffes/

--------------------
Don't dream it, be it!
Sitron
Posted: Aug 20 2009, 11:16 AM

Ylijumala

Member No.: 73

Minäkin lähetin sinne kirahviäidin ja vauvan. :3 Vauva tosin näyttää enemmän lehmältä vaikka onkin keltainen. Mutta tuolla kun noita selasin niin repesin aika pahasti tälle. :'DD Siellä on muuten suomalaisilta vaikka minkälaista upeeta väkerrystä. : O

--------------------
Kweh?!
Lätäkkö
Posted: Sep 15 2009, 08:50 PM

Raidaaja

Member No.: 176

Näille ei voinu olla repeilemättä ihan jatkuvalla syötöllä 1grlaugh2.gif Ensinnäkin Super (hard) Mario, joka on pakko katsoa kokonaan kun ei pysty lopettamaan kesken.

Toiseksi Japanin Kirka - Pasilla on! Miten joku on voinut tajuta että se kuulostaa tuolta xD

--------------------
user posted image
Raider_Girl
Posted: Sep 15 2009, 10:37 PM

Jumala

Member No.: 21

Hitto tuo Japsikirka biggrin.gif Aika loistava.

--------------------
user posted image
jatta
Posted: Oct 25 2009, 02:52 PM

Jumala

Member No.: 260

Jos tykkää vähän tummemmasta huumorista kannattaa kokeilla sivustoa F My Life. Tarinat ovat englanninkielisiä pieniä juttuja, mielestäni erittäin hauskasti kerrottuja.
Vietin eräs ilta monta tuntia lukiessani näitä biggrin.gif

--------------------
Conrol-Alt-Deleted
Reset my memory!
Rayne
Posted: Nov 3 2009, 10:51 PM

Ylijumala

Member No.: 138

Viime viikolla olin Kuopiossa siskontyttöni ja sen pienen vauvan kanssa. Menimme eräässä kaupassa lähellä näkyvään hissiin koska rullaportaiden käyttö olisi hankalaa rattaiden kanssa. Painoimme nappia 2 kerrokseen ja olimme WTF kun oven avauduttua olimmekin parkkihallissa, missä olisi ollut muitakin ihmisiä tulossa kyytiin. Painelimme uudestaan ja taas sama kerros. Meitä nolotti jo aikas pahasti kun se sama pariskunta odotteli hissiin mahtumista, joten menimme takaisin kerrokseen mistä lähdimmekin. Siskontyttö ennätti juuri sanoa, että toivottavasti ne tyypit ei tule vastaan ja eikös ne juuri kävele ohi 1grlaugh2.gif
Menimme sitten vaikeasti rullaportaita pitkin ja alas tulimme hissillä, jolloin älysimme olleemme aikaisemmin semmoisessa millä pääsee vain parkkihalleihin 048.gif Oli taas niin fiksu olo...

Töissä sitten käytin ennen ulos menoa semmoisen 3-vuotiaan pojan vessassa ja oli lähellä etten revennyt nauramaan kun se yht'äkkiä sanoi; kato miten iso pippeli miulla on! 1grlaugh2.gif
Siinä oikein tiennyt minne katsoa ja sivuutin koko asian hoputtamalla sitä käsien pesulle xD

--------------------
user posted image
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Topic OptionsPages: (5) « First ... 3 4 [5] 

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.2582 seconds | Archive