Fushigi Yuugi
tr-girl
Posted: May 11 2007, 06:59 PM

Jumala

Group: Members
Member No.: 120

Juu, tässä yksi päivä käteeni tarttui kaupassa Fushigi Yuugi-niminen manga. Luin sen kahdessa päivässä ja PIDIN! biggrinlove.gif Nyt pitäisi käydä ostamamassa vielä se toinen osa siitä. Laitan tähän vielä tekstin takakannesta:

Miaka ja Yui löytävät koulunsa kirjaston kielletyltä osastolta salaperäisen kirjan, joka tempaisee heidät keskiaikaista Kiinaa muistuttavaan maailmaan. Heti ensimmäiseksi he törmäävät ihmiskauppiaisiin, joilta heidät pelastaa komea nuorukainen. Seikkailu kutsuu!

Fushigi Yuugin on siis kirjoittanut Yuu Watase. Tämä oli ensimmäinen lukemani manga ja suosittelen tätä!

Olettekos te lukenut tätä? smile.gif (Flow on ainakin lukenut hihi.gif )

--------------------
user posted image
gowiththeflow
Posted: May 11 2007, 08:27 PM

Moderaattori
Group Icon

Group: Moderaattorit
Member No.: 6

QUOTE (tr-girl @ May 11 2007, 06:59 PM)
(Flow on ainakin lukenut hihi.gif )

On juu. hihi.gif

Minulta löytyy Fushigi Yûgin osat 1-14 englanniksi, puuttuu vissiin enää pari osaa (katsoin juuri fantsun sivuilta, 18 osaa näyttäisi olevan tässä sarjassa ja joku (aika varmasti rupu) jatko-osakin) että enköhän nuokin englanniksi hanki... ^^ En itse tiedä miten hyvin tuo nyt on kääntynyt suomeksi, se on kovin... dramaattinen. Sohjoa. aw6-_-.gif Ovat muuten taas ryssineet kannet näillekin. aw6-_-.gif

Pidän kovasti Yû Watasen piirrostyylistä, varsinkin hänen tyylistään Fushigi Yûgissa. Ceres on myös hyvä, mutta tyyli on muuttunut hieman erilaiseksi siinä sarjassa (kuitenkin ihan tunnistettavaa). Sitä mikä... Alice 19(kö se oli):sta en ole lukenutkaan.

--------------------
Klikkaa seuraavasta Last.FM profiiliini:
user posted image
Where we're from, the birds sing a pretty song and there's always music in the air.

¡Madre de Dios! ¡Es el Pollo Diablo!
tr-girl
Posted: Jun 7 2007, 08:37 PM

Jumala

Member No.: 120

Jhuu, aikaa sitten olen ostanut tämän toisenkin osan ja olen jäänyt koukkuun. Minulta puuttuu vielä kolmonen, ja se nelonenkin on mielestäni jo ilmestynyt. smiley.gif Rahaa vain pitäisi olla.

Olen vähän miettinyt, että tuo mangapokkarien osto on oikeastaan aika turhaa. Tai siis, ostat 5-7 euroa maksavan mangan, luet kerran tai pari ja pokkari jää kaappiin lojumaan. Itse kyllä olen lukenut molemmat osat jo muutamaan kertaan läpi, ja harjoitellut myös piirtämistä niistä. Haaveena olisi nimittäin joskus aikuisena ehkä tehdä omaa sarjakuvaa, mangatyylillä piirrettynä. Jos tämä into nyt vain pysyy. thumb.gif

Mutta niin, pitäisi ilmeisesti kertoakin jotain tuosta kakkososastakin. Se oli ykköstä ehkä hiukan sekavampi ja joukkoon oli piirretty muutama parodialoppukin yhdelle luvulle. (<-- En ole varma kerroinko tuon oikein smiley.gif ) No kuitenkin, aion lukea tämän mangan ainakin loppuun, osia on ilmeisesti tulossa kahdeksanteentoista pokkariin asti. ^^

--------------------
user posted image
Rosette
Posted: Apr 13 2009, 11:38 PM

Jäsen

Member No.: 491

Fushigi Yuugin ensimmäinen vol oli ihan ensimmäinen manga hyllyssäni. Sekin oli englanniksi ja äidin ostama, mutta silti se kaikista tärkein.
Nyt tulee hurja paljastus. 1grlaugh2.gif Olin totaalisen ihastunut Hotohoriin ja vuodatin monta katkeraa kyyneltä kun Miaka torjui hänet. Juujuu, Tamahome ja Miaka olivat luotuja toisilleen, mutta silti. Siitä alkoikin inhoni Miakaa kohtaan. Mielestäni hän on todella aivoton, täydellinen Mary Sue ja olen todella pettynyt Wataseen kun hän loi niin tyhjäpäisen päähenkilön. Yui oli paljon mielenkiintoisempi hahmo.
Olen lukenut kaikki paitsi viimeisen mangan enkä ole nähnyt jaksoakaan animesta, mutta muutamia amv:ta. Aion kyllä joskus katsoa animenkin, mutta vasta kun minulla on tarpeeksi aikaa.

--------------------
Sanity is overrated. Shine in the darkness.

"You do the talking and the running and the saving the world. If a helpful hint or you know an inappropriate joke is needed... BAM! I'm right there." - Crow
Dogg
Posted: Oct 18 2009, 05:12 PM

Jäsen

Member No.: 513

Olen myös lukenut Fushigi Yuugia kaikki paitsi viimeisen osan, TIEDÄN TIEDÄN se on ilmestynyt jo aikoja sitten mutta silti! azzangel.gif

Mielestäni ennen 12. pokkaria ilmestyneet Fushiyuut ovat parempia kuin uudemmat... jotenkin niiden tarinasta saa vain enemmän irti! biggrinlove.gif Mutta pidän kyllä näistä uudemmistakin, liekö ainainen rahapula syy miksen ole ostanut sitä viimeistä osaa vielä face11.gif

--------------------
I'd surveyed the building for escape routes before entering. Doesn't everyone do that?
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1268 seconds | Archive