Pages: (31) « First ... 29 30 [31]  ( Go to first unread post )

veeeti
Posted: Feb 6 2009, 07:44 PM

Ylijumala

Group: Members
Member No.: 142

Huuh, päivitän taas settini.

user posted image
Avassani komeilee Narutosta tuttu Shikamaru Nara ja hänen yksi lausahduksistaan ''THE CLOUDS ARE NICE..'' :33

You say, "Dreams are dreams.
"I ain't gonna play the fool anymore."
You say, "'Cause I still got my soul."

Singussa on pätkä Akeboshi - Wind kappaleesta. :3 On lemppari laulu tuo Wind. :33

--------------------
Lohikäärme
Posted: Feb 7 2009, 10:33 AM

Ylijumala

Member No.: 83

Setti vaihtui sitten tälläiseen Kakashi Hatake aiheiseen (Kakashi on ehdoton lempparini 048.gif )

Avassa lukee nicki ja signussa "It is not the end, not yet"

--------------------
user posted image
veeeti
Posted: Feb 7 2009, 10:56 AM

Ylijumala

Member No.: 142

[off]Lohis, aivan ihana Kakashi setti! Ihanasti tehty, pidän noista kuvista, jotka olet valinnut avaasi ja singuusi. :3 Ps. Kakashi kuuluu minunkin lemppareihin. :3 [/off]

--------------------
_Tombdevil^
Posted: Mar 1 2009, 07:00 PM

Jäsen

Member No.: 378

user posted image

Tälläinen nyt biggrin.gif Nyt olen aivan hulluna AOD:iin ♥ biggrinlove.gif

--------------------
I have screamed until my veins collapsed
I've waited last, my time's elapsed
Now, All I do is live with so much fate
user posted image
Lumikeiju
Posted: Mar 5 2009, 09:13 PM

Jumala

Member No.: 271

Minäkin vaihdoin vihdoinkin avani, eli uusi on nyt tällainen:

user posted image

Uusi on siis - ylläripylläri - Wowiaiheinen aw6-_-.gif Kuvassa on Night Elf Rogue ja kuvan nappasin uusimman Warcraft-mangan kannesta. Signaturea ei nyt toistaiseksi ole, sillä en jaksanut vielä tehdä tähän sopivaa signua.

Edit:
Jaksoin vääntää signunkin, eli:

user posted image

Ei nyt ihan perfect sovi avan kanssa, mutta Night Elf aiheinen sekin. Teksti on Led Zeppelinin mahtavasta Battle of Evermore kappaleesta.

--------------------
user posted image
Kiwen-cat
Posted: Mar 14 2009, 12:56 PM

Pappi

Member No.: 321

Khiw, Twilight aiheella minäkin biggrin.gif
user posted image
Tämän kuvan nappasin elokuvasta, siitä kohtaa, kun Edward ja Bella tulevat yhdessä kouluun. Aws ♥

user posted image
Tämä taasen on jostain netistä napsaistusta kuvasta (Koko kuva on mulla taustakuvana), johon lisäsin Edwardin vuorosanan yhdestä kohtauksesta.

--------------------
user posted image
Cheeky_Charlie
Posted: Mar 18 2009, 09:14 AM

Jäsen

Member No.: 190

Mä se vasta myöhässä oon smile.gif Mun avatarissa olen minä itse koska pidän siitä että ihmiset näkevät heti minkälaisen hyypiön kanssa puhuvat azzangel.gif kuvassa (ei paljoa näy) oltiin vaimon kanssa häämatkalla italiassa. Syy kysyvään ilmeeseeni on että kuvan ulkopuolella ruokalautasellani oli papuja ja jotain rrmm... epämääräistä lihaa... face85.gif

--------------------
user posted image
Skellington
Posted: Mar 21 2009, 05:18 PM

Ylipappi

Member No.: 261

user posted image
Mun uusin ava. Vasemmalla Emilie Autumn, oikealla Aprella ♥ Tein tätä Paint Shop Prolla n. kaksi minuuttia. Jee.
Lätäkkö
Posted: Apr 7 2009, 05:55 PM

Raidaaja

Member No.: 176

Okei eli päätin sitten vaihtaa avaani. Zack&Lara oli kyllä hieno, mutta halusin vähän vaihtelua. Saatan laittaa Z&L vielä joskus takaisin, mutta tällä hetkellä avassa olen taas minä, ennen huulilävistystä.

user posted image

Tuo saattaa olla yksi parhaista kuvista joita minusta on, joten siksi huulikoruttomuus. Ei löytynyt yhtään hyvää kuvaa huulilävistyksen kanssa joten tuo saa nyt kelvata ainakin jonkin aikaa.

EDIT//
Hehee. Eipä tuo kauaa pysynyt^^ Mutta minä edelleen kuvassa:

user posted image

Laitoin sitten tämän jonka olen tunkenut jo lähes jokaiseen paikkaan oletuskuvakseni/avatarekseni.

--------------------
user posted image
Lohikäärme
Posted: May 2 2009, 10:30 AM

Ylijumala

Nyt se setti vaihtui!

Avassa komeilee Doppelganger, pienillä kirjaimilla kirjoitettu Lohis.. Ja kaikkea muuta..

Signussa Lara ja Doppelganger seisoo vierekkäin (Doppelganger näyttää tosin olevan Laran takana.. Tiedä nyt siitä sitten) ja reunoilla lukee "You will always have..A Shadow" eli "Sinulla on aina varjo", se voi tarkoittaa myös "Sinulla tulee aina olemaan varjo"

--------------------
user posted image
Lätäkkö
Posted: May 2 2009, 07:17 PM

Raidaaja

Hieno setti Lohis! Itsekin taaaas menin ja vaihdoin avani 048.gif Ei kauaa tuo pärstäni taaskaan pysynyt.

user posted image

Eli nyt kuvassa ihanuus Ricardo Muñoz biggrinlove.gif Bongasin Welhon mainoksesta hänen laulamansa biisin ja ihastuin ääneen. En vain missään vaiheessa muistanut sitten alkaa etsiä kyseistä biisiä ennen kuin eilen. En ole vieläkään kyllä löytänyt muita kuin yhden biisin Ricardolta...yhyy...No mutta biisin etsinnän yhteydessä bongasin muutaman kuvan tästä komistuksesta ja pitihän sitä sitten vaihtaa avaan hänen kuvansa aw6-_-.gif

--------------------
user posted image
Xian
Posted: May 10 2009, 02:03 PM

Jäsen

Member No.: 498

Palloilin tuossa kuvatiedostoissani ja etsin sivun kriteereihin sopivaa avaa. Sitten löysin tämän huvittavuuden. Kuva on käsittääkseni Ringu-kauhuleffasta, mutta kauhutytön tilalla onkin Pingu!

Täytyy myöntää, etten ole koskaan nähnyt yhtäkään Ringua, mutta jenkkiversio the Ring on erittäin lähellä sydäntäni. Ja Pingulla on totta kai nostalgia-arvoa! <3
Skellington
Posted: Jun 9 2009, 10:40 AM

Ylipappi

Member No.: 261

user posted image
Joo siis mulla on nyt joku ihme Green Day kausi. En oo mitään muuta tässä pitkään aikaan kuunnellutkaan 8D Kuvassa siis Billie Joe.
tr-girl
Posted: Jul 9 2009, 04:15 PM

Jumala

Member No.: 120

Potter-kauteni on tullut takaisin ja satuin löytämään photobucket-tililtäni vanhan Potter-settini, joten se pääsi taas oikeuksiinsa ja saa pysyäkkin nyt taas jonkun aikaa.

user posted image

user posted image

Daniel biggrinlove.gif

Hitto kun olenkin joskus jaksanut ahkerasti väsätä noita avattaria ja signatureja. ninja.gif Minulla on vaikka kuinka paljon käyttämättömiä kuvia tuolla tililläni.

--------------------
user posted image
Ligufaca
Posted: Jul 18 2009, 03:07 PM

Raidaaja

Member No.: 147

Nojoo, päätinpäs tässä vaihtaa setin uudelleen kun edellinen alkoi kyllästyttää ja ei ollut hieno mielestäni. Liikaa tuhria suttuja siinä.
Joten vaihdoin setin sitten Laraan pitkästäaikaa.
Aiheena on siis Tomb Raider 1 ja kuvat olen itse muokannut PSPx2:lla ja tyytyväinen olen, ensikerralla teen Tomb Raider 2:sta setin ja siittä edespäin.

--------------------
Klikkaa seuraavasta sivuilleni ~TRScion~ ver.3.5
Lohikäärme
Posted: Aug 15 2009, 06:29 PM

Ylijumala

Tuo vanha Doppelganger - setti alkoi TODELLAKIN kyllästyttämään, joten tein Mirror's Edge - tyylisen setin..

Enempää en osaa sanoa.. Hm.. O-o

Aa joo, jos joku ei saa selvää tuosta tekstistä signussa, siinä lukee "I live with the flow!"

--------------------
user posted image
Jun
Posted: Aug 23 2009, 01:03 AM

Ylijumala
Group Icon

Group: Atlantis V.I.P
Member No.: 12

Katselinpa tuossa Youtubessa Lara's Shadow cutscene pätkiä ja viimisen videon lopusta nappasin sitten kuvan. Vähän rajailin ja lisäsin nickini ja tadaa! Doppelganger valtasi paikkansa avataristani aw6-_-.gif Siinä hahmossa on kyllä jotakin todella mielenkiintoista, ei voi muuta sanoa... hihi.gif

--------------------
"Careful, all is not as it seems. Concealed traps and pitfalls await the unwary"
Werner von Croy
Poledra
Posted: Nov 1 2009, 08:07 PM

Moderaattori
Group Icon

Group: Moderaattorit
Member No.: 15

Tässä tatuointi-huumassa päätin väsätä uuden avatarinkin. Kuva napattu netin syövereistä, mies leikattu veks, nimi ja muutama juttu lisätty. Pidän älyttömästi tuon naisen katseesta ja varsinkin noista tatuoinneista. <3__<3

user posted image

Ja myös signu muuttui, photobucket-tilini sanoi joskus sopimuksensa irti minusta enkä ole sen jälkeen jaksanut väsätä uutta kuvaa siihen, mutta nyt sitten. Sanat on Musen Undisclosed desires biisistä, joka on ihan vienyt sydämeni.

--------------------
user posted image
Lätäkkö
Posted: Nov 4 2009, 10:47 PM

Raidaaja

Itsekin tuli taas vaihdettua ava aika pitkästä aikaa. Breaking Benjamin -innostuskauteni takia päädyin sitten tällaiseen:

user posted image

Eli melkein sama kuin työpöytäni kuva: BB:n We Are Not Alone -albumin kansikuva tosin tälläkertaa vähän muokattuna. Nimet poistettu ja valotusta muutettu. Eipä paljon muuta. Jotenkin vain tykkään juuri tuon albumin kannesta hirveästi biggrinlove.gif

--------------------
user posted image
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Topic OptionsPages: (31) « First ... 29 30 [31] 

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.3481 seconds | Archive