Site Meter

InvisionFree - Free Forum Hosting
Enjoy forums? Start your own community for free.

Learn More · Register Now
Welcome to South Of Nowhere Spain. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Para ayuda o problemas: Dudas, problemas y sugerencias

Pretty little liars, ABC Family
Ansunamun
Posted: Jul 30 2010, 09:48 PM

Team Ashley ^^
*

Group: Animazorra
Member No.: 15

PRETTY LITTLE LIARS

(Posted Image)

Argumento:
=====================================

Pretty Little Liars presenta una camarilla de cinco chicas Spencer Hastings, Hanna Marin, Aria Montgomery, Emily Fields y Alison DeLaurentis. Durante una fiesta de pijamas, Alison se pierde y nunca llegan a encontrarla. Un año más tarde se descubre su cuerpo, forzando a las cuatro muchachas que sobreviven, y que se habían distanciado desde entonces, a reunirse. Poco antes de que el cuerpo de Alison sea encontrado, las cuatro chicas comienzan a recibir mensajes de un anónimo “A”, que conoce sus más profundos y oscuros secretos, los cuales ellas pensaban que sólo Alison sabía. Ellas seguirán recibiendo los mensajes, incluso después del funeral.

Emily Fields tontea con una chica de su barrio.
ESTHER
Posted: Jul 31 2010, 12:02 PM

Team Ashley #24
*

Group: Animazorra
Member No.: 3,440

No se xq no se me ocurrió ponerla!! Es super interesante la serie y a mi me encanta, vamos xq ahora me he cambiado el conjunto xo antes avatar y firma era de PLL. La recomiendo 100%!!!
vero_dul
Posted: Aug 6 2010, 12:48 AM

Mundo Juliana
*

Group: Brownie
Member No.: 3,469

estoy totalmente de acuerdo con esther la recomiendo 100% a mi tambien me encanta la serie y esta super interesante
ladygotika
Posted: Aug 4 2012, 05:25 PM

Adoptad@
*

Group: SoNer@
Member No.: 16,350

Esta series esta genial y es muy atrapante, totalmente recomendable!! :)
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
InvisionFree - Free Forum Hosting
Free Forums with no limits on posts or members.

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.2837 seconds | Archive

E-mail de contacto:

Lime Zest Skin creado por Nicola y modificado por Weisz para SoNSPAIN .