Skin .Wiredvage designed by Zeus00 of the IF Skin Zone.

Create a free forum in seconds.
zIFBoards - Free Forum Hosting
Welcome to Roleando. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Consultas Sobre Rolear!
Padfoot
Posted: Jan 25 2006, 04:01 PM

Lider Hibrido

Group: Administradores
Member No.: 42

Bueno para hacer esto ams o menos resumido. El rol es una "obra", por asi decirlo, escrita.Ahora cada participante toma un personaje y le da "vida". El participante dice y describe lo que siente, hace, o piensa el personaje adoptado. Ahora las acciones de tu personaje seran escrite entre astediscos (*). Lo que dice tu personaje sera diferenciado ya que este lleva un dash (-) enfrente de la oracion/es.Un ejemplo de rol es:
----------------------
*Me sonrojo pero un sonrisa se dibuja en mi rostro. La miro y le digo:

-Seria un agrado...Luego hablamos de la presencia, y no te preocupes estoy aqui para protegerte ^^

*Me sonrojo un poko y entramos a la casa...Adentro nos sentamos en el comedor con Sakura esperando que bajen los otros cabros xDDD. Mientras esperabamos comenzamos a hablar con sakura...:

-Bueno no te conteste la pregunta anterior...Vine a verte a ti...Vez, he querido hablar contigo desde hace mucho timepo.
------------------------
Ahora si se fijan los pensamientos y/o acciones estan entre asteriscos y lo dicho adelantado por un dash. Bueno cualquier pregunta porfavor dejen su post o manden un PM...
zIFBoards - Free Forum Hosting
Fully Featured & Customizable Free Forums
Learn More · Sign-up Now

Hosted for free by zIFBoards* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0203 seconds · Archive