Mikä kirja kesken
Lavetsial
Posted: Oct 24 2009, 06:58 PM

Kirjoittaja

Group: Members
Member No.: 40

Uusi topiikki, uuden kujeet ja uusi kirja.

Aloitin tänään suururakan, eli Ajan Pyörän lukemisen. Prologi olisi normaalisti saanut minut karkotettua aika tehokkaasti, mutta kun olin päättänyt, ei auttanut. Varsinainen alku olikin jo sitten parempaa luettavaa.

--------------------
naapuruston ystävällinen kriitikko
jeekaka
Posted: Oct 25 2009, 10:34 AM

Kirjoittaja

Group: Supermoderaattorit
Member No.: 58

Mulla on varmaan ikuisesti kesken tuo Hitlerin Taisteluni :------D

--------------------
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Elynda
Posted: Oct 27 2009, 07:42 PM

Runosielu

Member No.: 175

"Nuoren toimittajan eloonjäämisopas" biggrin.gif

Äiti lainasi sen mulle kirjastosta, ja kun tartuin siihen, niin koin viimeinkin jonkin asteisen valaistuksen: Minusta tulee isona toimittaja, jeij!
Vaikka sen ajatuksen olen jo kerran pari vuotta sitten tyrmännytkin. Mutta jos sittenkin biggrin.gif
Lavetsial
Posted: Nov 11 2009, 10:35 PM

Kirjoittaja

Member No.: 40

Jos päätät ryhtyä toimittajaksi, jäät tuon kirjan avulla toivottavasti eloon kertomaan siitä.

Ykkösosa Ajan Pyörää meni viikossa alas. Käsittämättömän nopeasti. Se osoittautukin yllättävän hyväksi. Monet kohdat vaikuttavat turhaan täytteeksi mainituilta, mutta eihän siitä ikinä tiedä. Ja mikä kiire kerronnalla olisi tiiliskivien loputtomassa sarjassa. Teksti myös vilisee hämääviä kirjoitusvirheitä.
Kakkososa kesken.

--------------------
naapuruston ystävällinen kriitikko
Elynda
Posted: Nov 13 2009, 06:11 PM

Runosielu

Member No.: 175

Minullakin on muuten Ajan pyörän ykkösosa kesken. (Toimittajan eloonjäämisoppaan olen jo lukenut biggrin.gif) Ajattelin että koska pidän itseäni fantasiafanina niin pitäähän tuo lukea. Olen kuitenkin ollut sivulla 48 noin ... krhm... pari kuukautta?
Pitäisi varmaan nyt viikonloppuna lukea vähän lisää niin josko se siitä koukuttaisi...

Kesken on myös Philip Pullmanin Universumien tomun päätösosa, Maaginen kaukoputki. Aivan mahtava sarja! Olen lukenut ne jo pariin kertaan ja ostanut omaksi. Mitenkään tähän liittymättä, on sääli, ettei niitä saa kirjakaupoista enää kuin niillä karmeilla elokuvakansilla (joissa kaikissa sama kuva ykköselokuvasta eri värisenä). Onneksi sain metsästettyä alkuperäiskantiset pokkarit Huuto.netistä ja alennusmyynneistä biggrin.gif
Pullman on vaan niin älyttömän kekseliäs. Mitä nyt tuossa trilogiassaan sepittää miljoonien muiden maailmojen olemassaolon ja esimerkiksi koko kristinuskon valheellisuuden ihan uskottavasti. *ihailee* biggrin.gif

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1050 seconds | Archive