Cec vähän myöhässä
Cecilia Noir
Posted: Apr 3 2008, 02:05 PM

Runosielu

Group: Members
Member No.: 142

No niin, kehitellä esittelyn, joka ei ole liian pitkä, muttei myöskään liian lyhyt. Yritin löytää itsestäni vanhempaa esittelyä muilta foorumeilta, mutta mikään ei tuntunut osuvalta biggrin.gif

Olen espoolainen lukiolainen, vapaa-ajalla tarinoitsija sekä vaihtelevissa määrin haaveilija ja seikkailija. Taiteellisuuteni rajautuu lähinnä proosaan; runous, kuvataide ja musiikki jätettäköön siinä paremmille. Proosassakin rajaan alueeni korkeaan fantasiaan. Pitkän tarinani laitoin telakalle viikko-pari sitten siksi, että olen mielestäni liian naiivi kirjoittamaan sitä nyt. Palailen siihen sitten, kun saan itseluottamukseni raavittua takaisin kasaan. Projektit eivät silti lopu ja lyhyempiä tekstejäni voisin laitella tännekin. Jos jo nyt kiinnostui teksteistäni, ne löytyvät Vuodatuksesta "tarinablogistani".

Elämäni tällä hetkellä täyttää koulu, kesän odotus, suomirock sekä tanssitunnit - tässä nimenomaisessa järjestyksessä. Kesää odotan kuljeskelemalla ulkona niin paljon kuin mahdollista koiramme - katso avatar - kanssa.
Ensi kesään tärkeimpänä osana kuuluu koiranpentu, jonka saan syntymäpäivälahjaksi. Ohitin pari viikkoa sitten tuon maagisen rajapyykin ja täytin 18 vuotta. Sen kunniaksi yritämme saada minulle "oman vauvan" eli paimensukuisen lapinkoiran. Yhdestä pentueesta olemme varanneet pennun, mutta moni asia voi muuttua, sillä penikathan eivät ole vielä edes syntyneet.

Musiikkia vielä tarkennan sen verran, että tärkeimpiin bändeihin lukeutuvat Eppu Normaali, Teräsbetoni, Nightwish ja Kotiteollisuus. Sitten voisin sanoa, että tällaisen sain aikaiseksi, kysykää, jos on jotain kysyttävää ^^
jeekaka
Posted: Apr 3 2008, 02:11 PM

Kirjoittaja

Group: Supermoderaattorit
Member No.: 58

Awwww lappari! Mulla on kanssa, tai tarkemmin ottaen vanhempieni luona maallahan se asustelee. Mut joo, kerrassaan mainioita hurttia nuo =)

Niin no tulipahan nyt mieleen sanoa tämä, ei kai sitten muuta kuin että tervetuloa :D

--------------------
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Cutte
Posted: Apr 3 2008, 02:22 PM

Hahmottelija

Member No.: 112

Whihii, teretulemasta minunkin puolestani !
Kutsunko minä nyt sinua sitten vaikka Ceciliksi vai miksi? Xhara olisi kyllä luontevampi, koska totuin siihen vuodatuksessa (on se niin hankalaa kun toisilla on niin monta nimeä ;D)

--------------------
Cecilia Noir
Posted: Apr 3 2008, 02:28 PM

Runosielu

Kiitos molempien tervetulotoivotuksista ^^

Olen Cec mieluummin, se on enemmän minun kuin Xhara, eli koetahan oppia wink.gif
Iivari
Posted: May 1 2008, 12:29 PM

Hahmottelija

Member No.: 75

Hei Cecilia! Sinäkin sitten päädyit tänne, niin kuin niin monet ennen pitkää. Hauskaa!

Tervetuloa vanhemman kaartin edustajankion puolesta.

--------------------
Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna?
-Pekka Kejonen
Cecilia Noir
Posted: Oct 30 2009, 08:47 PM

Runosielu

Heipä hei! En nyt keksinyt parempaakaan paikkaa ilmoittaa kyseenalaisesta paluustani kuin tämä esittelyketjuni. Yritän siis aktivoitua Pöytälaatikossa pitkän tauon jälkeen, toivottavasti onnistun tässä smile.gif Yläpuolinen esittelyni on vanhentunut monelta osin, ehkä saisin jossain vaiheessa päivitettyä sen ajan tasalle -- koiranikin on jo puolitoistavuotias rolleyes.gif

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1324 seconds | Archive