Roolipeliä pystyyn?
Cutte
Posted: Apr 27 2008, 09:36 PM

Hahmottelija

Group: Members
Member No.: 112

Seuraava aktivoitumis kokeilu voisi olla roolipelin pystyyn pistäminen. Minä ainakin mielelläni pelailisin ja jos innokkaita löytyyn, niin miksi ei pistettäs peliä pystyyn?
Myrkmeressä minä olen satunnaisesti pelaillut, jos joku on sinne rekannut niin sielä voisin kanssa pelailla. Mutta se oli tuollainen välimainosilmaisu.

Eli jos jotakuta kiinnostaa, niin voitaisi jotain peliä pystyyn pistää? Minua voisi kiinnostaa joku seikkailu homma, monen erilaisen ja eritaitoisen tyypin matka. Tai sitten jotakin lahkotoimintaa, sellaista synkkää, kauhumaista peliä. Joku lahko, joka suunnittelee jotain tuholaishommia yms. Ehkä jotain vampyyrihommaa tai en tiedä. Ihan mitä tahdotte. Eläinaiheisia roolipelejä en mielelläni pelaa, ellei nyt ole joku sydäntä sykähdyttävä idea siihen x} Miumau, kiinnostaako?

--------------------
Lavetsial
Posted: Apr 30 2008, 05:35 PM

Kirjoittaja

Member No.: 40

Ei... ei enempää nettipelejä minulle. Mutta näin välimainoksena voisin mainita toisella foorumilla kesken olevasta Pyhäinjäännöksestä http://www.takeforum.com/forum/viewtopic.p...rum=myrskynaika , joka on nimenomaan mainittua lahkotoimintaa. Minusta tuo pelisysteemi on aika toimiva (vaikka hidas välillä). Kopioida saa, jos inspiraatio tarttuu.

--------------------
naapuruston ystävällinen kriitikko
jeekaka
Posted: May 2 2008, 12:57 AM

Kirjoittaja

Group: Supermoderaattorit
Member No.: 58

Minä voisin kyllä alustavasti ollakin kiinnostunut, jos joku muu vaan toimii pelinjohtajana/ideoijana ja porukka innostuu mukaan. Vanppyyrihomma ja kauhu on ihan jees, joskin olen vähän nirso vampyyrieni suhteen :D

--------------------
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
ChinCilla
Posted: Oct 25 2009, 09:23 AM

Haaveilija

Member No.: 275

Vieläkö kukaan ois kiinnostunut roolaamisesta?
Miusta tuollainen vampyyri ym. aihe ois ihan jees. (:

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 1.1013 seconds | Archive