Fully Featured & Customizable Free Forums | Welcome to Poytalaatikko. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
Uusi ulkoasu, palautetta ja ehdotuksia kiitos!
| jeekaka |
|

Kirjoittaja

Group: Supermoderaattorit
Member No.: 58

|
No niin, eli pistin siis Pöytälaatikon stylesheetit uusiksi. Tämä täytyy toki tehdä käsin muokkaamalla joten jotain häikkää koodiin on saattanut jäädä, joten jos jossain on jotain kummallisen näköistä niin huomattaukaa ja kertokaa mistä moinen moka löytyy, niin osaan sen sitten korjata. (Esim tätä kirjoittaessani huomaan, että noiden hymiöiden taustaväri on jäänyt vaihtamatta...) Tämän hetkinen ulkoasu on mun henkilökohtaisten mieltymysten mukaan tehty, tosin perustuen ton edellisen saamaan palautteeseen, joten demokraattisella lynkkauksella tai rakentavan kritiikin perusteella muutoksia voi aina tehdä :------D Muutokset joita pystyn tekemään liittyvät lähinnä ulkoasuun, toki voin tutkia onnistuuko muukin. Esim sisennystä toivottiin ja siihen on olemassa BBcode-tagi, mutta eihän se tietenkään invisionfreen foorumeilla toimi... Täältä muuten löytyvät ne joiden pitäisi toimia. Tällä hetkellä foorumin leveys määräytyy ton logokuvan mukaan, ja sopivasta leveydestä olisi kiva saada palautetta niin tiedän mitkä olisi hyvät mitat uudelle logolle. 800 pikseliä on sellainen aika perus jonka pitäisi näkyä pienimmälläkin näytöllä, mutta en tiedä onko se sitten liian kapea - itse olen nimittäin mieltynyt aika kapeaan mutta en sitten tiedä mitä muut on mieltä =)
--------------------
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
|
|
|
| Elynda |
|

Runosielu

Group: Members
Member No.: 175

|
Tykkään kamalasti tuosta ornamenttikukkataustakuviosta vai mikä se sitten liekin! Se ja sitten tuo puukuvio sopii kivasti yhteen. Ruskea on kiva väri  Ainakin minun normaalilla näytölläni foorumin leveys on ihan sopiva. Hieman ikävä puoli on, että ainakin etusivu vaikuttaa vähän laatikkomaiselta, ts. suorakulmioita allekkain. Mutta foorumithan tuppaa olemaan sellaisia, että eipä mitään suurempia valituksia sitten siitä. Logo on ehkä vähän epäsopiva ( liian vaalea? tai jotain?) uuteen tyyliin, mutta ei paljon Olipas taas varsin laadukas palaute.
|
|
|
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|