Välkommen
Om Paws
Ett kreativt forum med många tävlingar & diverse annat smått och gott.
I SKATTKISTAN
Senast: Textures av Marsh
den 30 augusti.
Två fanfics finns att läsa.
Ögonfröjd
Här kommer vi att visa upp awesomeness av välförtjänta medlemmar.
Admins val: Veckans ikon:
Meems
Admins val: Veckans banner:
Thina
---
PERIODENS TÄVLINGSVINNARE:
Månadens kreation (fritt):
Martina
Månadens set:
Sandra
Månadens 10 avatarer:
niffin
Månadens foto (konstnärligt)
niffin
Avancerad bildbehandling 1:
Stook
Periodens galleri:
niffin
---
Periodens manip:
Thina
Colorization:
Marsh
Gammal goding:
niffin
Admins & riktlinjer
Skicka oss ett PM om du har frågor eller förslag.
ADMINS
niffin
Stook
Vid behov maila:
pawspause(at)gmail.com
Våra riktlinjer
PAWS
~Ett ställe att vila upp
fötter, tassar & själ~
Portalen
Länkar
Värt en titt tycker vi!
Vill du vara med skicka ett PM!
Länka oss:
Credits
Skin: mimmy of RCR & RPGU
Sidebar: Dana
Coding Help: RCR
|
|
Lilla chattråden
| Stook |
|

Lady Stardust

Group: Co-Admin
Member No.: 6

|
Jag gjorde ny kladdkaka i tisdags och den såg bra ut. Och den blev bra med som tur var. Min handledare sa det i alla fall och det tror jag på. Han blev så glad. Fast gladast var nog ena sonen som åt en tredjedel utav den  Sånt är så kul att höra! Då är det uppskattat. Äntligen är John Mayers senaste skiva min! Det tog sin tid men nu har jag haft den i tre dagar  Den är mycket bättre än jag trodde, tack och lov. 60 sekunders lyssningar kan man inte lita på  Inte heller konstiga videor till. Haha!! (Har du fått lyssna, niffin?) Äntligen fredag imorgon! Jag har känt mig så sliten idag och jag vet inte hur jag ska orka med en jobbig fredag. Men, men. Det ska gå bra.
--------------------
 Good love is hard to find, but you got lucky baby. You found me.
|
|
|
| niffin |
|

Åwld Bätt

Group: Admin
Member No.: 1

|
| QUOTE | Fast gladast var nog ena sonen som åt en tredjedel utav den |
Aw! Ja, den finns på Spotify nu!  Jag blev också positivt överraskad, för låtarna växer. (Etta på albumlistan i USA!  ) Du får ta dig en riktig slapparhelg med John när du jobbat klart imorgon, Stookie. Bicås jår wörth it! Vädret höll sig fint tills det var dags att cykla hem: halv storm & regn på det, men det var bara nerför, så det gick an ändå. Och busvädret höll upp - & då putsade jag fönstren; alla utom ett som jag inte vågade öppna i blåsten. Nu är "snöbollskulan" uppe i köket iallafall & resten får falla på plats under helgen.
--------------------
|
|
|
| martina |
|

Fantasstisk!

Group: Members
Member No.: 3

|
Jag är i himmelriket nu! Den här filmen lades upp idag! http://vms.qbrick.com/?cid=&mid=A3D5F85EDet är en repetitionsfilm för Musketörerna. De känner väl att de vill bjuda lite på den nu när föreställningen inte kommer tillbaka förrän 2011! Allstå det är så bisarrt att se alla i sina repkläder, att se A-S och Jan göra sina scener när de ser ut som de gör normalt! Och sen kläderna som användes där i slutet var ju långt ifrån klara. Ann-Sofie eller drottning Anna som hon ser ut nu är mycket finare!  Jag kan ju lova att jag ringde K i panik. Liksom det här är vad vi längtat efter! Att få se från repen! Denna dag har gått otroligt segt fram tills nu kan jag lova..
--------------------
|
|
|
| martina |
|

Fantasstisk!

|
Kan ju säga att kläder, peruk & mask inte var klara och att det inte ser ut sådär nu. Liksom kungens glasögon! Så roligt att de använde ett par vanliga solglasögon till hans andra var klara. Han har repliken: "det är jag som har Europas mest spektakulära glasögon!" kan ju komma så spontant att säga den när han har de där på sig! haha  niffin, såg du att det var A-S där 3.33-3.36? Så ser hon ut första gången hon är på scen, så hysteriskt roligt! Jo den spelas nu till 22/12 en sen blir det ett uppehåll ändå till Januari 2011.. känns lite tungt men ändå bra, då kan andra pjäser spelas längre och flera i ensemblen är friare att göra andra grejer. ååh riktigt juligt med saffran! Jag funderar på vad jag ska göra i helgen.. jag fick lön i morse så jag känner mig rik! Helst av allt skulle jag vilja gå på stadsteatern och se typ Hållplats, den spelas självklart hela helgen lång..  Men det känns som en dålig idé.. ska se den om en månad så det får räcka för min del.
--------------------
|
|
|
| niffin |
|

Åwld Bätt

|
Var det Ann-Sofie?!  Alltså de måste haft så kul (& slitigt) på de repetitionerna.!  (Glasögonen  ) Aha, då förstår jag om uppehållet. Inget saffransbröd idag, det låg redan i frysen när vi kom dit (det åker fram på söndag igen), istället sockerkaka med glass till.  Sen körde Far min upp mig till lasarettet & vaccinationen & det gick jättefort! Vad skönt att ha det gjort.
--------------------
|
|
|
| Anna |
|

Pawverkare

Member No.: 102

|
niffin: Haha! Va rolig du är, ja vi är ju nattugglor som vandrar runt på nätet på nätter. Sockerkakan lät riktigt god! enkelt & gott, det är gott om man lägger i färgade strössel. Det blir mer smakrikt & mer färg, pröva Ja, galet med Imageshack, som jag berättade för dig på mejlet att jag försökte ladda upp bilder. Och det kom virusvarningar, blev tokig! Fasar lite för det nu, eftersom jag skall lägga upp mitt galleri för galleri-tävling. Martina: Skoj att se filmen, såg hela loppet. Såg A-S , kul att se henne i rörelse. Vilka peruker, scenkläder, bakom kulisser, dansfolk & så. Intressant! sorry, måste säga igen A-S är en kopia av Madeleine Kahn. A-S har smilgropar håller jag med dig om. Stookie: Va roligt, att kladdkakan gick vägen! Och att handledaren blev glad & sonen blev riktigt glad & glupsk. Då kan du skatta dig lycklig som bakade en lyckad kladdkaka. Mums va gott! Ahh! Skönt jag har min nya mobil, samsung S7220, den är besvärlig. Saknar min gamla!! Men får lära känna den & tar lite tid, innan jag blir vän med den. Mycket som utvecklas, mycket nya funktioner, blir nästan berusad av all nya funktioner m.m.. I går var det jag köpte ny mobil. I morgon skall det storstädas, & sen börja julpynta smått & sen klä julgranen på måndag. Är det för tidigt? Ja kanske, men jag vill ha det vackert i mitt hem. Datorn skall vara avstängd, för jag kommer bara smyga fram & "skolka" från städningen. Önskar er en riktigt fortsatt trevlig helg!
--------------------
 Tack Stook för den jättevackra Goldie bannern & avatarn! Love it
|
|
|
| niffin |
|

Åwld Bätt

|
Jadu Anna, nu är klockan tjugo i 4...Min tur att vara senast. Färgad strössel måste man testa. Definitivt! Mm, inte bra det där med Imageshack. Det har varit ett sånt pålitligt ställe. Fast nu ikväll var det helt lugnt vid uppladdningen till galleriet. Oh, du klär granen redan på måndag? Du tar väl bilder?  Nu börjar det kännas i armen när man lyfter på den - där de vaccinerade. Vi måste sova på "fel sida" inatt. Arvid får ligga på min arm, istället för tvärtom som det brukar vara. Det ska väl gå det med.
--------------------
|
|
|
| Anna |
|

Pawverkare

Member No.: 102

|
Först vill jag säga: Gud, så megasnygg sidan har blivit, skinnet är otroligt!! jättevackra färger, mysigt & juligt!!  header däruppe så söött & otroligt fint! Är riktigt förtjust i det nya skinnet! niffin: ja absolut! pröva med färgade strössel (ta inte för mycket, för då blir det för sött. Överdos  Men det smakar riktigt gott, så pröva. Juste, glömde fråga. Hur mår du nu & hur känns armen? Hoppas det är hyfsat? ja senast på tis ska jag klä granen. Jag har inte tillräckligt med biceps, för att gå ner & ta upp det tunga paketet med julgran i. Kanske ska kasta apport till min far & be honom bära upp paketet. Jag får se. Men julgranen ska iaf upp senast tisdag. Of course, skall ta bilder, promise Imageshack har det gått bra idag, puh. Skall fortsätta ladda upp fler i morgon (idag) på förmiddag. Plus sista avatarbannern. har även umgått & lärt känna den nya rackare, massa nya funktioner, man blir nästan berusad av olika nya funktioner. Den är nästan som en dator.
--------------------
 Tack Stook för den jättevackra Goldie bannern & avatarn! Love it
|
|
|
| martina |
|

Fantasstisk!

|
niffin, Japp det är A-S första gången hon är på scen i föreställningen, det är en "mass-persons-scen" då i princip alla är på scen. Det är så roligt när det är såna scener så man kan sitta och klura på vart alla gömmer sig! Anna, Roligt att du såg den! Ja det är verkligen intressant att se allt som händer där bakom och speciellt lite från repetitionerna. Det är något vi längtat efter att få se hur länge som helst. Jo jag håller med om att det finns likheter mellan A-S och Madeleine! Okej gårdagen var intressant.. Jag och K var i stan. Vi bestämde oss för att kolla om det fanns biljetter till Hållplats på Stadsteatern.. Det var utsålt men vi gav oss inte och stannade kvar i krokarna. Under tiden så överraskade K mig med Stadsteaterns årsredovisning från 2008. Kanske inte låter så intressant men jag säger bara BILDER. BILDER BILDER!  T.om på framsidan är det en bild på A-S!  Och inuti finns det en massa gött kan jag lova! Sen gick vi till Klarascenen för att se om det kom in några biljetter i dörren. Så vi fick vänta där till alla hade gått in så skulle de räkna hur många platser som fanns kvar.. Så fick vi gå med in med en som jobbade där och hon pekade vart vi skulle sitta. Vi fick lite smått panik men tack-o-lov hade vi pratat om vad vi skulle göra i en sån här situation. Hon pekade att vi skulle sitta längst ut till vänster på första raden! Det är A-S sida, hon är där hela tiden och ja.. Men vi hade pratat om detta, Vi är mycket inne på tecken och så. Och detta var ju ett tecken att vi skulle sitta där så då satte vi oss där. Sen kan jag ju inte neka till att vi blev utstirrade. Och det var så roligt, i apusen bestämde vi oss för att lämna en lapp till A-S i applådtacket. Så vi satt och skrev och som tur var hade jag lite extra sidenband i väskan så det blev en liten rosett. Men vi var tveksamma på hur vi skulle lämna fram den. men så kom det ett tecken. Ett vinglas som varit på scenen rullar ner precis framför våra fötter!  Så istället för att ta hem glaset som en souvenir så lägger vi ner lappen i glaset och ställer på på scen i applådtacket. Det var så roligt för vi la upp det precis när A-S gick fram och man såg att hon registrerade något rosa. Men sen stod det kvar där på scen, gissar att nån scenarbetare tog in lappen, det stod ju ett namn stort och tydligt och det brukar alltid komma rätt tillslut! Så det var en intressant kväll. Idag ska jag bara ta det lugnt. Igår på dagen hade jag ett stort Oskyldigt Dömd maraton, och nu har jag bara 1 avsnitt kvar av säsong 1, känns lite sorgligt. Men förhoppningsvis fastnar jag för Nip-/Tuck idag. Eller asså att jag orkar kolla på en massa såna avsnitt, ska börja på säsong 2 nu. Jättefin skinet blev! Passar vintern verkligen!
--------------------
|
|
|
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|