Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Paws Pause är ett svenskt kreativt forum med många tävlingar. Vi fyllde nyss sju år - och hoppas på sju till. Är Photoshop/Paint Shop Pro något av en passion, fotograferar du eller skriver?

Välkommen som medlem!

Name:   Password:

VÄLKOMMEN

Paws är ett kreativt forum, främst inriktat på tävlingar.
Här finns också diverse annat
smått och gott.

LIVET & SKATTKISTAN

är lösenordsskyddade.
Hör av dig till admins
för att få lösenordet.

Smiley from millan.net

NYHETER

V I N N A R N A

> h ä r ! <

Smiley from millan.net

ÖGONFRÖJD
Här kommer vi att visa upp awesomeness av välförtjänta medlemmar.

ADMINS VAL:
Veckans ikon:
MARTINA
ADMINS VAL:
Veckans banner:
MEEMS

---
PERIODENS TÄVLINGSVINNARE:

Månadens set:
STOOK

Månadens 10 avatarer/ikoner:
THINA

Månadens kreation:
NIFFIN

Tidigare vinnare i
Avancerad
bildbehandling
finns här

Periodens galleri i
denna tråden

---

Fina grejer från förr:

Banner:
DaysHannah
Colourization:
Marsh
Ikon/er:
Martina

From Millan.Net

PRATLÅDA

ADMINS & RIKTLINJER
Skicka oss ett PM om du har
frågor eller förslag.

ADMINS

niffin
Stook

Vid behov maila:
pawspause (at ) gmail.com

>Våra riktlinjer<

PAWS
~Ett ställe att vila upp
fötter, tassar & själ~

AFFILIATES

Länka oss!

LÄNKAR

Credits

Sidebar: Dana
Coding Help: RCR
Skinned by Nadia of
RCR, SP & PW

Pages: (36) « First ... 34 35 [36]  ( Go to first unread post )   ADD REPLY    NEW TOPIC    NEW POLL  

Vilken film såg du senast?, ...och berätta vad du tyckte ;)
Stook
Posted: Mar 11 2013, 10:58 PM

Lady Stardust
Group Icon

Group: Co-Admin
Member No.: 6

I helgen såg jag Hobbit: En oväntad resa som jag har väntat länge på att få se.
Jag har svårt att uttala mig om den eftersom det pratades rätt mycket så jag kände mig inte så fokuserad på filmen tyvärr. Men var den inte lite väl dataanimerad på sina ställen om man jämför med Sagan om Ringen?!
Men den var bra. Så kul att se att Gisbourne hade en så stor roll! Det trodde jag inte (inte för att jag kände igen honom. bara rösten). Men jag saknar Merry & Pippin och bråket mellan Gimli och Legolas tongue.gif
Jag får uttala mig mer när jag har sett den igen. Sen kanske man behöver se de andra två som följer med.

Sen har jag och Sarah haft Star-Wars fest någon vecka tillbaka när dansk trea visade alla filmerna. Det var så kul smile.gif Och slutet må vara det bästa någonsin! faithbos81.gif love29.gif

--------------------
user posted image

Good love is hard to find, but you got lucky baby.
You found me.
Thina
Posted: Apr 10 2013, 07:42 PM

Nobody weird like me
*

Group: Members
Member No.: 2

Såg precis färdigt Fight Club (som uppdelades på två sessioner) och well... Det är ju en film jag känt till länge och som det ofta pratas mycket om, och de flesta kommenterar jag hört kring den är att den är så fruktansvärt bra. Men ärligt talat blev min reaktion snarare "dafuq did I just see? blink.gif"

Dels kan det väl vara så att jag hade fått intrycket om att filmens plot skulle vara någon helt annat och att det påverkade upplevelsen mycket (vet verkligen inte varför, men av någon anledning hade jag fått för mig att Brad Pitts karaktär skulle vara någon form av troubled street kid bad boy-typ som upptas i Fight Club and there you have it typ). Boy, was I totally wrong! Men sen... jag vet inte ens vart jag ska börja! Finns så många trådar att dra i... När the big plot turning point kom var det några saker som blev mycket tydligare när man nådde slutet och andra blev bara ännu trassligare och svårare att förstå sig på.

Så med alla dessa kort på handen, vet jag verkligen inte vad mitt omdöme om filmen blir. Tror jag behöver smälta allt lite. Valde dock att inte radera inspelningen från hårddisken, kanske får försöka titta på den igen och se om jag kan förstå mig på den lite bättre. Antar att det i så fall kommer bli lite som när man såg Sjätte sinnet för andra gången, men i det här fallet är det kanske just precis det som behövs.

--------------------

user posted image user posted image user posted image
niffin
Posted: Apr 13 2013, 11:10 PM

Åwld Bätt
Group Icon

Group: Admin
Member No.: 1

Alltså, här skulle jag vilja vara med & nörda ner mig i Fight Club - men jag har typ glömt nästan allt. eek.gif Förutom att jag älskade twisten/slutet/alla möjligheter. Men visst var känslan lite "dafuq". e_tongue.gif Så nästa gång den dyker upp i tablån kommer jag att se om den.

Sjätte sinnet fick jag spoilad i en Expressenkrönika. shakefist_2.gif Gillade filmen ändå, men kan bara tänka mig hur det varit att se den utan att ha vetat.

QUOTE (Stook)
Så kul att se att Gisbourne hade en så stor roll! Det trodde jag inte (inte för att jag kände igen honom. bara rösten).

Aah, Richard Armitages röst...*suck* wub.gif (Tumblr flödade över RA när filmen
hade premiär e_cheerful.gif )

--------------------
Stook
Posted: May 19 2013, 04:20 PM

Lady Stardust
Group Icon

Group: Co-Admin
Member No.: 6

Senaste filmen jag såg var Hotel Transylvania som var bra och rolig.
Den är full utav kända röster fast jag inte kände igen så många från början. En man direkt hörde var Fran Drescher slider_teehee2.gif

--------------------
user posted image

Good love is hard to find, but you got lucky baby.
You found me.
niffin
Posted: May 21 2013, 12:58 AM

Åwld Bätt
Group Icon

Group: Admin
Member No.: 1

Oh, den låter som nåt för mig! Trailern såg lovande ut. Vampyrer & annat skrymt plus Fran Drescher kan väl nästa bara bli bra. e_wack.gif

--------------------
InvisionFree - Free Forum Hosting
Fully Featured & Customizable Free Forums
Learn More · Sign-up for Free

OPTIONS
Pages: (36) « First ... 34 35 [36] 
  ADD REPLY    NEW TOPIC    NEW POLL  

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.9996 seconds | Archive