Tjoo tjejer!
Jag som skulle komma in senare här i söndagskväll , efter att Chelsie hade kommit till mig. Men jag hade längtat så mycket efter henne, då ville jag bara passa på ta vara på den tiden.
Hon var så glad att se mig, lika glad som en duracellkanin
Vad vi har gjort, kört med långa promenader, kört med mental träning ngr ggr, det tycker hon är roligt, lekt & busat, gosat & puss kalas, hon brukar alltid vara kelig & gosig av sig. Men nu var hon extremt gosig & kelsjuk, för hon löper.
Vi har varit hemma hos mina föräldrar delvis, hon har fått köttbulle, korv, leverpastej & en kanelbulle. När jag hämtade Chelsie i söndags, precis innan jag skrev här, som ni läste.
Då smsade mamma & frågade mig i sista minuten, om vi ville komma upp & äta middag hos dom. Då gjorde vi det & det blev laxfile med ost "inbäddat" , gräddfilsås & olivgrönsallad. Så jäkla gott!! Gissa om hunden fick också? Så klart. Brorsan sa till mamma "Du ska inte ge henne så mycket i onödan "
Då svarade hon "Jag har lovat henne & gav henne ändå" Fniss!!
Det har varit rena pissväder ute, att det inte gått filma, däremot har jag kunnat filma henne samtidigt som jag ger hundgodis. Jag har lyckats lära mig hur man tar kort & filmar med min nya mobil.
((Det enda jag ska lära mig att hur man laddar över datorn, får jag göra nu till helgen. Ska också uppdatera min blogg, som frusit till is i 2 veckor

))
Idag åkte hon hem, & jag blev ja ganska ledsen & började sakna henne direkt. Men är så glad att brorsan lät mig få ha henne i fem hela dagar.
Tiden har gått så otroligt fort!

niffin: är huvudvärken över nu ? Jag tror det är pga sömnbrist

vad hände med den första header däruppe, det som såg lite "polkagrisigt" ut?
Tycker såklart den nya header är jättefin!
martina: Jösses, vad mycket som händer! rolig läsning. Och du, jag måste säga att jag såg direkt att du hade gått ner i vikt, bilderna som du skickade förra veckan. Jag har inte hunnit svara & skall göra det, skall även svara på andra mejl + pm. Hade faktiskt tänkt svara i helgen men hunden kom
stook: Men vilken röra! Hur har det gått nu idag, & hur gick det med handledarens perspektiv. Skönt att du har stort förtroende för honom & kan prata med honom.
Häftigt att se Mayer på konserten i verkligheten, blir det på våren eller ?
EDIT: Nu ska jag springa runt, läsa, skriva & kolla andras bloggar m.m..
Börjar bli sugen på att photoshoppa & får se vad min skalle poppar upp för ide´r.