| · NKHF's forum · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Norges Kaninhoppforening. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() ![]() ![]() |
| Gro Anette Sæteren |
Posted: May 4 2012, 10:38 AM
|
|
Champion Group: Members Posts: 476 Member No.: 494 Joined: 19-January 08 |
Jeg leter etter en ny hoppekanin!
Grunnen er fordi jeg mistet michael pga forstoppelse,og nå skal tri bli avlivet pga skade :( Litt usikker hva jeg ser etter nå, men det er det samme om det er en hunn eller hann, er det er hunn skal hun ikke være over 2år. Ønsker helst en kaninunge og har ingen hastverk med og skaffe meg kanin, så vil bruke litt tid for og finne den perfekte kanin! Kaninen vil bli sikret en god oppvekst i store fine bur, bygger ny kaninstall nå og burene målet 250x70x60 Jeg har hatt 1års pause,men er nå i full gang med og starte igjen Om det er noe mere du lurer på om mitt kaninhold så ta kontakt! Bare ta kontakt om du har noen lovende kaninunger eller har et kull du planlegger! :) |
| Gina Torbergsen |
|
|
Lett Group: Members Posts: 35 Member No.: 1,336 Joined: 7-May 12 |
Venter nå et supert hoppekull! Ikke renrased da 1.juni
Men venter også et uts og hoppekull som er renrased DV 25.mai ;) |
![]() |
![]() ![]() ![]() |