| · NKHF's forum · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
InvisionFree gives you all the tools to create a successful discussion community. | Welcome to Norges Kaninhoppforening. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() ![]() ![]() |
| Irene Aa Dahlby |
Posted: Dec 22 2011, 08:48 PM
|
|
Great Champion Group: Members Posts: 703 Member No.: 1,079 Joined: 23-July 10 |
Dette er en tung avgjørelse at jeg setter Zephyr på langtids fôravtale. Settes ut slik at han ikke blir ned prioritert.
Zephyr e. Toshio, u. Røislis Express Lady Klassifisert i rett middels, kroket lett, ikke startet høyde og lengde (Posted Image) Zephyr skulle egentlig bli en kombikanin, men grunnet at han er litt for stor og har for lite tegning, bestemte jeg meg for å satse på hopping med han. Han har vist meg fart og god spenst. Baki slekta ligger det på mors side en champion og besteforeldre er ute på hoppebanen og gjøre det bra etter det jeg vet. Han trenger en fører som kan lese hans kroppspråk når han blir ført på banen. Han liker å ha plass til å konsentrere seg om hindrene og liker at føreren holder seg litt på avstand fra han. Han hopper godt og han overrasket meg med pinn hvor han hoppet 0+0. Han har utviklet seg bra og gjør det stadig mye bedre på banen. For mer info kan du se på hjemmesiden min. Eller kontakte meg på PM eller mailen. Ser etter ett langtids fôravtale på disse. |
| Irene Aa Dahlby |
Posted: Jan 15 2012, 03:56 PM
|
|
Zephyr hoppet 0+0 i rett lett på Nyttårskonk. hod Tønsberg om tirsdag.
Tequila og Pinjata hoppet begge 1 feil, men gikk ikke videre til neste omgang. Hele det kullet ser lovende ut på hoppebanen! :) |
| Irene Aa Dahlby |
Posted: Mar 15 2012, 09:16 PM
|
|
Fjernet en som har blitt langt ut for salg.
|
| Irene Aa Dahlby |
Posted: May 12 2012, 01:31 AM
|
|
Oppdatert annonsen og klassifiseringne til Zephyr. Fjerne to stykk.
|
| Irene Aa Dahlby |
Posted: Jun 7 2012, 03:17 PM
|
|
Gjelder fremdeles. Planer om å dra på noen treningskonker i juni, så da blir han med meg. :)
|
| Irene Aa Dahlby |
Posted: Jun 24 2012, 01:48 PM
|
|
Gjelder fremdeles. Kan selges også.
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |