| Welcome to Mandagsgruppen. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
Budget Burn, Alt på T'n'T koster minimum 0,25$ :(
| Tobias |
|
2337

Group: Admin
Member No.: 1

|
[deck] 4 Lightning Bolt 4 Punishing Fire 4 Shock 4 Incinerate 2 Landslide 4 Shard Volley 4 Tarfire 4 Burst Lightning 4 Flame Jet 2 Seal of Fire 2 Dangerous Wager 3 Cinder Wall 3 Browbeat 16 Mountain [/deck]
Total cost: $18,33
Hvad siger I?
|
|
|
| Bjarke (Ting) |
|
Twilight Sparkle

Group: Members
Member No.: 10

|
Seems burny...
|
|
|
| Bjarke Gudmundsson |
|
Twilight Sparkle

Member No.: 9

|
[card]Keldon Marauders[/card]>[card]Cinder Wall[/card] imo.
|
|
|
| Bagger |
|
Twilight Sparkle

Member No.: 13

|
enig med bjarke, det er potentielt 8 damage for 2CMC. det sygt godt!
|
|
|
| Tobias |
|
2337

|
Ideen var lidt at være helt uden creatures. Men walls er selvfølgelig også creatures. Jeg kigger lige på hvad de koster.
|
|
|
| Daniel Larsen |
|
1337

Member No.: 7

|
Hvis du har overskud i budgettet kan du overveje [card]Seismic Assault[/card] til 1.29
|
|
|
| Tobias |
|
2337

|
Næsten alt koster 25cent på min list. Det eneste jeg kan fjerne der koster mere, er mine browbeats, og så mister jeg steam.
Forresten, skal man også købe lande inden for de $20?
|
|
|
| Andy |
|
I fancy it when you call me large father!

Member No.: 2

|
Snow-covered er oså basics, og [card]Skred[/card] koster også kun $0,25 og er virkelig god removal til de ting der har en stor røv...
|
|
|
| Tobias |
|
2337

|
Jeg overvejede den, men tænkte det var strengt at tage snow-covereds, når de koster en pæn sjat mere end almindelige basics.
Men altså, hvis det er cool gør jeg det.
|
|
|
| Andy |
|
I fancy it when you call me large father!

Member No.: 2

|
Det er cool med mig. Og der er altså ikke den store prisforskel... Basics are basics, you are breaking no rules!
|
|
|
 Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today.
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|