| · Forumets 10 bud. · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Austevoll Forumet! Forumet for Austevolls folk.. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (17) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Presidenten! |
Posted: May 21 2004, 04:25 PM
|
|
President ![]() Group: Administrasjon/Sjefer Posts: 94 Member No.: 1 Joined: 21-May 04 |
Hvilket band mener DU er verdens beste? Har Britney Spears gitt ut en ny plate, eller er Elvis i live? Skriv om musikk her.
-------------------- Ooh, foxy lady! I'm comming to get you!
Foumet har regler. Les de før du poster så blir du her lenger! |
| kad`n |
Posted: May 21 2004, 08:52 PM
|
![]() 30 års-krise! Group: Medlemmer Posts: 180 Member No.: 7 Joined: 21-May 04 |
Metallica e berre best!!! `YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men da versta eg veit da må vera erik faber!! hata han!! spes musiken hans!!
-------------------- 1+1 kan fort bli tre!!
bruk kondom så slipper du det!!! |
| Eia |
|
||
![]() Sjef ![]() Group: Administrasjon/Sjefer Posts: 1,270 Member No.: 2 Joined: 21-May 04 |
Helt enig! Metallica er utroli bra! Med sanger som Fade to Black, Master of Puppets, Blackened, Nothing Else Matters, Enter Sandman, Sad but True, Seek & Destroy, One og ikke minst Unforgiven II er Metallica en av mine ynglingsband! Liker også: Led Zeppelin, Jimi Hendrix, Velvet Revolver, The Darkness, The Hives, Queen of the Stone Age, The Beatles Noen enig? -------------------- Johnny's in the basement
Mixing up the medicine |
||
| kad`n |
Posted: May 22 2004, 02:04 PM
|
![]() 30 års-krise! Group: Medlemmer Posts: 180 Member No.: 7 Joined: 21-May 04 |
visst faen e eg enig!! men du glømte the strokes!! dei e jo digg og!!
-------------------- 1+1 kan fort bli tre!!
| Trinemor |
Posted: May 23 2004, 07:20 PM
|
![]() The King! ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 1,979 Member No.: 15 Joined: 23-May 04 |
Eg syns Three Doors Down e drit bra eg!
-------------------- Party Party |
| The Flower Child! |
Posted: May 24 2004, 01:40 PM
|
||
![]() V.I.P ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 602 Member No.: 19 Joined: 24-May 04 |
Jepp!!! .... Led Zeppelin, Jimi Hendrix , The Beatles e jo bra!!! The Animals The Doors The Grateful Dead Moby Grape The Charlatans The Who The Byrds Big Brother And The Holding Company Pink Floyd Canned Heat Deep Purple Bob Dylan Small Faces Jefferson Airplane The Outsiders |
||
| Haavard |
Posted: May 24 2004, 01:43 PM
|
||||
![]() Sjef ![]() Group: Administrasjon/Sjefer Posts: 1,249 Member No.: 8 Joined: 21-May 04 |
So jævla enig. Snakk om go musikk smak! Oooh Yeah! -------------------- I'm on the pavement
Thinking about the government |
||||
| kad`n |
|
der va ein so hadde peiling!! smak på top!!
YEAH!!!!!!!!!!!!! -------------------- 1+1 kan fort bli tre!!
| BJ-ROCK! |
Posted: May 24 2004, 04:12 PM
|
![]() V.I.P ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 825 Member No.: 23 Joined: 24-May 04 |
METALLICA e nok da bandet eg like best! Va jo på konsert me dei 3 desember i fjor! da va litt av ein opplevelse! etter mi meining e dei nok eit av verdens beste live-band og kanskje det beste heavy-metal bandet i verden! men dåke har glømt Iron Maiden! dei e jo kanon bra!
-------------------- Viss du e laus, og ikkje har noken meininga!
E du meiningslaus då? |
| kad`n |
Posted: May 24 2004, 05:11 PM
|
der seie du nåke!! den konge gitaristen!! men ikkje nåken henrix, men han e jo go!!
YEAH!!!!!!!!!!!!! -------------------- 1+1 kan fort bli tre!!
| BJ-ROCK! |
Posted: May 24 2004, 05:47 PM
|
||
![]() V.I.P ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 825 Member No.: 23 Joined: 24-May 04 |
ehh, Iron Maiden e eit band viss du ikkje visste da! da e 3 gitarista og 1 bassist ein trommis og ein vokalist i bandet! So Iron Maiden har 6 medlem! da e ikkje ein person so no veit du da! -------------------- Viss du e laus, og ikkje har noken meininga!
E du meiningslaus då? |
||
| kad`n |
Posted: May 24 2004, 06:00 PM
|
seff, men eine gitaristen (eg veit ikkje ka han heite) da e vertfall ein av dei so sykt go!! ikke sant!!
sjønne du ka eg meina??? YEAH!!!!!!!! -------------------- 1+1 kan fort bli tre!!
| BJ-ROCK! |
Posted: May 24 2004, 06:17 PM
|
ja eg skjønne ka du meina no! kan ikkje alle navnena på dei eg heller, men alle gitaristane i Maiden e jævli god, men han eine skille seg litt ut frå dei andre, da har du rett i!
-------------------- Viss du e laus, og ikkje har noken meininga!
E du meiningslaus då? |
| Dude |
Posted: May 24 2004, 08:40 PM
|
![]() Konfirmert ![]() Group: Medlemmer Posts: 88 Member No.: 14 Joined: 22-May 04 |
hei musikk spesialista.... noken kule songa eg kan lasta ne??
-------------------- -=Du kan ha din REKLAME her for 200kr månden=-
Skriv detta i adresse ruto di utan nok www og sont tull... då får du veta ka du egentlig e.. piv.pivpiv.dk -=SNOBOARD=- :-D YEAH!! |
| alex |
Posted: May 25 2004, 02:04 PM
|
![]() Fjortis ![]() Group: Medlemmer Posts: 29 Member No.: 26 Joined: 25-May 04 |
Kul sia Haavard og Eia!!!
eg vil sei at dei beste banda som har vore er - Led Zeppelin - The Who - AC/DC - Metallica - Black Sabbath -------------------- ![]() GIBSON SG !!! |
| alex |
Posted: May 25 2004, 02:06 PM
|
![]() Fjortis ![]() Group: Medlemmer Posts: 29 Member No.: 26 Joined: 25-May 04 |
Den gode gitaristen i Maiden heiter forresten Dave Murray
-------------------- ![]() GIBSON SG !!! |
| Haavard |
Posted: May 25 2004, 02:08 PM
|
![]() Sjef ![]() Group: Administrasjon/Sjefer Posts: 1,249 Member No.: 8 Joined: 21-May 04 |
JA, ganske rett men du bør legga te Jimi Hendrix, The Beatles, Iron Maiden, Bob Dylan og Bob Marley so har du feste musikk! Schkål! -------------------- I'm on the pavement
| alex |
Posted: May 25 2004, 02:13 PM
|
har ikkje hørt so mykje av dei. Beatles e bra!
-------------------- ![]() GIBSON SG !!! |
| Haavard |
Posted: May 25 2004, 02:15 PM
|
Bob Marley må du høyra. Beste sangen ever må jo vera "No woman, no cry". Og Jimi Hendrix "Like a rolling stone". Konge sang. Sjekk dei ut. Verdt å høyra
-------------------- I'm on the pavement
| Kelso |
Posted: May 25 2004, 02:16 PM
|
![]() The King! ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 2,940 Member No.: 20 Joined: 24-May 04 |
guns`n`roses har ein del bra musikk dei og
-------------------- R.D
|
Pages: (17) [1] 2 3 ... Last » |
![]() ![]() ![]() |