| · Forumets 10 bud. · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Austevoll Forumet! Forumet for Austevolls folk.. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (7) 1 [2] 3 4 ... Last » ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Trinemor |
Posted: Jun 8 2004, 11:12 AM
|
![]() The King! ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 1,979 Member No.: 15 Joined: 23-May 04 |
Hoobastank- The Reason og Crawling in the dark e di kulaste songana eg veit om for tie!
-------------------- Party Party |
| BJ-ROCK! |
Posted: Jun 8 2004, 01:10 PM
|
||
![]() V.I.P ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 825 Member No.: 23 Joined: 24-May 04 |
hmm... Har faktisk aldri hørt om dei! Men men... Har no nåken songa eg like godt! No får tio e da: Won't get fooled again - The Who Rocky Raccon - The Beatles First it giveth - Queen of the stone age Harvester of Sorrow - Metallica Since I've been loving you -Led Zeppelin -------------------- Viss du e laus, og ikkje har noken meininga!
E du meiningslaus då? |
||
| -=SuperGirl=- |
Posted: Jun 8 2004, 07:44 PM
|
||||
![]() First class buisnessman ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 257 Member No.: 43 Joined: 7-June 04 |
harkje du?? hmmm... då ekje du me i tio! neida kødda eg! ann går allti på svisj! |
||||
| Trinemor |
Posted: Jun 9 2004, 09:02 AM
|
||||||
![]() The King! ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 1,979 Member No.: 15 Joined: 23-May 04 |
Ja heilt eni1 Digga den songen! -------------------- Party Party |
||||||
| Presidenten! |
Posted: Jun 9 2004, 04:23 PM
|
|
President ![]() Group: Administrasjon/Sjefer Posts: 94 Member No.: 1 Joined: 21-May 04 |
Hmm. Ikkje ein dritt låt akuratt då, men da er no litt pop flyt i den må eg sei. Holder meg til rock'en eg.
-------------------- Ooh, foxy lady! I'm comming to get you!
Foumet har regler. Les de før du poster så blir du her lenger! |
| BJ-ROCK! |
Posted: Jun 9 2004, 05:47 PM
|
||
![]() V.I.P ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 825 Member No.: 23 Joined: 24-May 04 |
Da e bra for da gjere eg og! ROCK ON!!!! -------------------- Viss du e laus, og ikkje har noken meininga!
E du meiningslaus då? |
||
| Trinemor |
Posted: Jun 16 2004, 12:15 PM
|
No kom eg på den beste songen eg veit om ja!
Guns 'n Roses-Knocking on heavens door!! Den e bra den! eller ka? -------------------- Party Party |
| M@D_ALiEN |
|
||||||
![]() Problemator! ![]() Group: Sjefer Posts: 903 Member No.: 12 Joined: 22-May 04 |
Ehm.. Ser ikke så mye på svisj nei -------------------- Where are they ,who are they,what are they?.... They're faces I can't see!
"Your world is yours, and those who doubt you can kiss your ass." |
||||||
| M@D_ALiEN |
Posted: Jun 16 2004, 12:58 PM
|
||
![]() Problemator! ![]() Group: Sjefer Posts: 903 Member No.: 12 Joined: 22-May 04 |
Sinnsykt Bra -------------------- Where are they ,who are they,what are they?.... They're faces I can't see!
"Your world is yours, and those who doubt you can kiss your ass." |
||
| Trinemor |
Posted: Jun 16 2004, 01:42 PM
|
||||
Ja dei og e drit bra! Guns 'n roses e berre digg altso! -------------------- Party Party |
||||
| miss_bigbø |
Posted: Jun 18 2004, 11:04 PM
|
||
![]() The King! ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 1,562 Member No.: 34 Joined: 27-May 04 |
Jaaaaa... The Reason e berre dødsfin altso.. men eg syns 3doors down med Here Without You e den finaste songen so e... -------------------- I love you, I love you, I love you, I love you...
|
||
| Trinemor |
Posted: Jun 19 2004, 12:20 PM
|
||||
Heilt eni me deg!! -------------------- Party Party |
||||
| Presidenten! |
Posted: Jun 19 2004, 12:29 PM
|
|
President ![]() Group: Administrasjon/Sjefer Posts: 94 Member No.: 1 Joined: 21-May 04 |
Here without you e den verste sangen eg veit om! Og eg meine da! Men eg har kanskje litt sær musikksmak. CD-samlingen min består mest av 60-70 talls band som Bob Dylan, Jimi Hendrix, The Who, Led Zeppelin osv...
Favioritt låta mi nå fortia er kanskje Lay Lady Lay med Bob Dylan og The Kids is allright med The Who! YEAH!!! -------------------- Ooh, foxy lady! I'm comming to get you!
Foumet har regler. Les de før du poster så blir du her lenger! |
| Trinemor |
Posted: Jun 20 2004, 11:35 AM
|
verste songen du veit om!!?!?!?!?
-------------------- Party Party |
| Barbie |
|
![]() V.I.P ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 586 Member No.: 4 Joined: 21-May 04 |
Roses av Outkast RUUUUUUUUUUUUUUULE!!!!!!!
deN e so bra... Dragostea din tai.. den og e VELDI bra.. Da e MASSE brae song -------------------- Rosa ruuuule... ååå.. eg ELSKA den fargen
AlLrIgHt!!..... |
| BJ-ROCK! |
Posted: Jun 21 2004, 11:38 PM
|
Veit ikkje heilt koffor, men min favorittlåt for tio e Love is only a feeling med The Darkness!!! Alle andre e jo blitt lei av den , men av ein eller an merkelig grunn so høre eg på den ofta no til dags!
-------------------- Viss du e laus, og ikkje har noken meininga!
E du meiningslaus då? |
| miss_bigbø |
Posted: Jun 22 2004, 10:32 PM
|
![]() The King! ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 1,562 Member No.: 34 Joined: 27-May 04 |
da e ein song eg suns e so tøff.. men eg kjem ikkje på ka han heite
-------------------- I love you, I love you, I love you, I love you...
|
| Trinemor |
Posted: Jun 23 2004, 04:11 PM
|
Hm.. kas meina du? Du meina vel ikkje ''Lille vakre Trine''?
Men va da den du meinte eller? hvis ikkje e kje eg heilt me.. -------------------- Party Party |
| miss_bigbø |
Posted: Jun 23 2004, 04:28 PM
|
joda da va den du
-------------------- I love you, I love you, I love you, I love you...
|
| Trinemor |
Posted: Jun 23 2004, 04:33 PM
|
hehe.. drit tøff den ja!!:P
"Lille vakre trine om du vil.. ***SENSUR****" hehe... -------------------- Party Party |
Pages: (7) 1 [2] 3 4 ... Last » |
![]() ![]() ![]() |