| · Forumets 10 bud. · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
InvisionFree gives you all the tools to create a successful discussion community. | Welcome to Austevoll Forumet! Forumet for Austevolls folk.. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (5) 1 2 [3] 4 5 ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Asti |
Posted: Dec 6 2004, 07:37 PM
|
![]() V.I.P ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 672 Member No.: 103 Joined: 2-December 04 |
Då skal vel eg på Quarten i år også og da....viss ikkje dei samme gruppene skal spele på Hultsfred eller Roskilde....
-------------------- Hvorfor leve som normal når du trives som gal...?
![]() |
| Asti |
Posted: Dec 13 2004, 11:43 PM
|
![]() V.I.P ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 672 Member No.: 103 Joined: 2-December 04 |
Eg gløymde jo selfølgeli da eg var på L@x festivalen...
Da såg eg Gåte...utruleg flinke og space og sjå på... og fleire band som kick of the Jams, Emeric(som også har spelt på Grenda ein gang for lenge sidan)...o.f... -------------------- Hvorfor leve som normal når du trives som gal...?
![]() |
| M@D_ALiEN |
Posted: Feb 6 2005, 04:46 AM
|
![]() Problemator! ![]() Group: Sjefer Posts: 903 Member No.: 12 Joined: 22-May 04 |
Ikke mye i det siste ! .. Skal stage dolls være + - 18 ?..
-------------------- Where are they ,who are they,what are they?.... They're faces I can't see!
"Your world is yours, and those who doubt you can kiss your ass." |
| Eia |
Posted: Feb 6 2005, 01:05 PM
|
![]() Sjef ![]() Group: Administrasjon/Sjefer Posts: 1,270 Member No.: 2 Joined: 21-May 04 |
Stage Dolls er den 18. februar!
-------------------- Johnny's in the basement
Mixing up the medicine |
| Haavard |
Posted: Feb 6 2005, 01:24 PM
|
![]() Sjef ![]() Group: Administrasjon/Sjefer Posts: 1,249 Member No.: 8 Joined: 21-May 04 |
Og det er 18års aldersgrense med skjenkeløyve! Ta turen!
-------------------- I'm on the pavement
Thinking about the government |
| snor-fisken |
Posted: Feb 11 2005, 11:03 PM
|
|
Russ ![]() Group: Medlemmer Posts: 147 Member No.: 113 Joined: 10-December 04 |
eg har vore på fiery furnaces konsert... dårlig lyd, men faen so dei tok av!!!
og danko jones då, han må berre opplevast! da rauk av han, bokstavlig talt...!!! -------------------- "Pressure washing on Mount Rushmore will take place Monday through Friday from 6:00am until 3:00pm. This will take place for three to six weeks. There will be no scaffolding used and all equipment will be cleaned-up and out of view when work is not taking place."
|
| nick |
Posted: Feb 11 2005, 11:55 PM
|
|
Nykommling ![]() Group: Medlemmer Posts: 23 Member No.: 127 Joined: 31-January 05 |
Har vore på ein god del konsertar. Stort sett frå 2000 og fram til no.
Kan nevne nokre av dei beste: Beck – quart 01 Bob hund – x 3 Bergmann rock - roskilde 04 Hawksley Workman – garage 02 (beste nokon sinne) Robert Plant – Ole blues 03 ( Masse Zeppelin!) Nick Cave - Oslo 04 Tom McRae – x 2 I Bergen William Hut – Garage Thomas Dybdahl – x 8 The stooges – Roskilde 04 Pixies – x 2 Broken Social Scene – x 2 The Hives - x 3 Motörhead – quart 02 Queens of the stone age – x 2 Sigur ros – quart 01 Damien Rice – x 2 Bobby Conn – x 3 Turbonegro – x 2 Oasis – quart 00 Dave Weckl Band – Budapest 04 Flaming lips –quart 03 Muse – x 3 Franz Ferdinand – x 2 Ben Harper – roskilde 04 Santana – roskilde 04 Mars Volta – Oslo 03 Phoenix – x 2 Ricochets – x 3 Cato salsa – x 2 David Bowie – Quart 02 Jane’s addiction – Oslo 03 I tillegg til mange fleire. Har fått med meg dei fleste grenda konsertane, men dei når ikkje heilt opp blant dei beste. No kjem snart Silverbullit til Bergen, og det trur eg blir bra. Kjøp Citizen Bird plata deira, og nyt. |
| Asti |
Posted: Feb 12 2005, 02:28 AM
|
||
Kem e du eigentleg? Du må presentere deg på introduksjons sida... Heldig du...Har vert på mykje som eg missunnar deg grovt for... -------------------- Hvorfor leve som normal når du trives som gal...?
![]() |
||
| Kelso |
Posted: Mar 24 2005, 02:45 AM
|
![]() The King! ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 2,940 Member No.: 20 Joined: 24-May 04 |
Eg må berre sei at Vetslandsfanden var drit bra, vertfall etter min meining. Eg song til eg fekk vont i hovudet, og blei hes i stemma. Einaste som eg synest mangla var songen " Brenn Alle Bruer" Men kva gjer no det når det tar heilt av på "livets Glade Gutter"? Synest det var drit gøy på grenda og med Vestlandsfanden. Vil og berre sei at trommisen og gitaristen
,bassisten, ja egentleg alle var heilt rå med sitt instrument.. -------------------- R.D
|
| Asti |
Posted: Mar 24 2005, 02:27 PM
|
Ja, det var heilt knall i går....eg fekk gratis plate og greier...så gjekk eg ned til dei og fekk autografen deiras etter konserten...dei var hyggelege folk dei... Men trommisen og gitaristen trur eg ikkje var eigentleg fra Vestlandsfanden... Gitaristen kom i fra ei gruppe så heiter TNT...og trommisen veit eg ikkje heilt, men er ikkje opprineleg med i vestlandsfanden, men dyktige var dei...
![]() |
| Kelso |
Posted: Mar 28 2005, 12:13 PM
|
||
![]() The King! ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 2,940 Member No.: 20 Joined: 24-May 04 |
Ja, Gitaristen var frå gruppa TNT, som også har ein del bra musikk,,tøff gitar, Hadde ein periode der eg haurte på dei, men eg finn ikkje plata igjen -------------------- R.D
|
||
| Asti |
Posted: Mar 28 2005, 03:57 PM
|
Eg skreiv visst feil når det gjalt trommisn...da e bassistn so ikkje e med...
![]() |
| Dude |
Posted: Mar 29 2005, 02:01 PM
|
![]() Konfirmert ![]() Group: Medlemmer Posts: 88 Member No.: 14 Joined: 22-May 04 |
eg har no hørt sommerflørt med sandra og phillip.. hahahaha, lol!!! tragiske greie med verdens dårligaste playback, og for ikkje å nevene låts...
-------------------- -=Du kan ha din REKLAME her for 200kr månden=-
Skriv detta i adresse ruto di utan nok www og sont tull... då får du veta ka du egentlig e.. piv.pivpiv.dk -=SNOBOARD=- :-D YEAH!! |
| snor-fisken |
Posted: Apr 2 2005, 01:55 PM
|
|
eg har vore på konsert me wolfram.. so da so.. hehe
-------------------- "Pressure washing on Mount Rushmore will take place Monday through Friday from 6:00am until 3:00pm. This will take place for three to six weeks. There will be no scaffolding used and all equipment will be cleaned-up and out of view when work is not taking place."
|
| Asti |
Posted: Apr 2 2005, 02:03 PM
|
Eg veit ikkje om da e so mangen andre her inne enn meg og deg so har hørt om Wolfram Snor_fisken...men,men... Goe va de. og snille va de og... Men de va 10 ganga bedre på lydprøvane enn på den ordentlige konsertn...
![]() |
| snor-fisken |
Posted: Apr 26 2005, 12:37 PM
|
||
|
va du på konserten då? -------------------- "Pressure washing on Mount Rushmore will take place Monday through Friday from 6:00am until 3:00pm. This will take place for three to six weeks. There will be no scaffolding used and all equipment will be cleaned-up and out of view when work is not taking place."
|
||
| Asti |
Posted: Apr 29 2005, 04:18 PM
|
Eg sto ut i gangen... og delte ut coca cola te folk....
![]() |
| snor-fisken |
Posted: May 9 2005, 08:51 AM
|
||
|
lyden va generelt dårli ute i gongen då... -------------------- "Pressure washing on Mount Rushmore will take place Monday through Friday from 6:00am until 3:00pm. This will take place for three to six weeks. There will be no scaffolding used and all equipment will be cleaned-up and out of view when work is not taking place."
|
||
| Asti |
Posted: May 9 2005, 03:28 PM
|
Nei, vist faen sto eg ikkje i gangen... duste asti joda eg høyrte de snorn.. Sto attmed scenen. skulle fixa garderobane te Gåte... men fekk jo sjølvsagt ikkje med meg heile konserten...
![]() |
| Eia |
Posted: May 9 2005, 08:21 PM
|
![]() Sjef ![]() Group: Administrasjon/Sjefer Posts: 1,270 Member No.: 2 Joined: 21-May 04 |
Ikkje lenge til Mark Knopfler konserten no. *glede seg*
-------------------- Johnny's in the basement
Mixing up the medicine |
Pages: (5) 1 2 [3] 4 5 |
![]() ![]() ![]() |