| · Forumets 10 bud. · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Austevoll Forumet! Forumet for Austevolls folk.. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (5) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Eia |
Posted: Nov 30 2004, 08:44 PM
|
![]() Sjef ![]() Group: Administrasjon/Sjefer Posts: 1,270 Member No.: 2 Joined: 21-May 04 |
Lager berre eit nytt topic for å seie at The Soundtrack of Our Lives held konsert fredag 3.desember i hulen i Bergen. Ein konsert eg har sjukt lyst å gå på, men sjølvsagt er det 18års aldersgrense. Men eg har vore på 18 års grense konserter før, og kanskje får eg gamle Hagerup med meg eller "brutte'n".
Anbefaler alle til å gå dersom dei for sjansen, eit sjukt bra band frå Svergie! Ellers kan jo dere bruke denne topicen til å skrive om konserter dere har vore på! Sjølv har eg vore på disse som er verdt å nevne: Paul Simon - Molde Jazz Metallica - Oslo Spektrum Kaizer's - Molde Jazz BB King - Molde Jazz Ray Davis (vokalisten i The Kinks) - Grieghallen Odd Nordstoga - Grieghallen A-ha - Bryggen i Bergen William Hut - Losjen Vinskvetten - Sardinen Og i februar og mai venter henholdvis Stage Dolls og Mark Knopler konsert! -------------------- Johnny's in the basement
Mixing up the medicine |
| Paddo |
Posted: Nov 30 2004, 08:47 PM
|
![]() The King! ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 2,502 Member No.: 56 Joined: 7-July 04 |
Va på vinskvetten eg og ja. Og eg renkar med at det kansje vert ein tur på Mark Knopfler.
Er jo snakk om at eg og gamlingen kansje reis på REM konsert og. Det hadde vert stas trur eg... -------------------- Freddy the Man.!
|
| BJ-ROCK! |
Posted: Nov 30 2004, 09:15 PM
|
![]() V.I.P ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 825 Member No.: 23 Joined: 24-May 04 |
Skal på Mark Knopfler konsert i mai jeg også, blir nok bra det
Kanskje det blir ein tur til Spektrum i sommer på Iron Maiden konsert -------------------- Viss du e laus, og ikkje har noken meininga!
E du meiningslaus då? |
| Trinemor |
Posted: Nov 30 2004, 09:42 PM
|
![]() The King! ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 1,979 Member No.: 15 Joined: 23-May 04 |
Eg har vore på Idol konsert!! Såg Kurt'n og gjengen. Da va kjekt da! Ellers har eg nok ikkje vore på fleire konsertar. Har vore på TOPP20 då. Men veit ikkje om det tel som ein konsert
-------------------- Party Party |
| Haavard |
Posted: Nov 30 2004, 10:21 PM
|
![]() Sjef ![]() Group: Administrasjon/Sjefer Posts: 1,249 Member No.: 8 Joined: 21-May 04 |
Har, som Eia utruleg lyst å gå på "The Soundtrack Of Our Lives" konsert på "hulen" i bergen, men eg får sjølvsagt ikkje nokon med meg på konserten. Har ellers ikkje våre på nokre store konsertar. Som BJ-ROCK seier så hadde Iron Maiden konsert våre digg, men trur nok det er utseld for lenge sidan. Trur faktisk eg skal på Lou Reed konsert i Bergen, på Ole Blues konserten i april. Håper mammo, vert med på det. Rock On!
-------------------- I'm on the pavement
Thinking about the government |
| Kelso |
Posted: Dec 1 2004, 04:59 PM
|
![]() The King! ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 2,940 Member No.: 20 Joined: 24-May 04 |
eg kan godt tenke meg mark knopler( pappa lika hans musikk so da kan eg få te..U2 ska kanskje komma te norge og då kan eg godt reisa der te
-------------------- R.D
|
| Haavard |
Posted: Dec 1 2004, 05:54 PM
|
![]() Sjef ![]() Group: Administrasjon/Sjefer Posts: 1,249 Member No.: 8 Joined: 21-May 04 |
I dag var eg på rikskonsert med "The TwitterMachine". Møkkamusikk
| BJ-ROCK! |
Posted: Dec 1 2004, 05:57 PM
|
![]() V.I.P ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 825 Member No.: 23 Joined: 24-May 04 |
Jimmy Page skal snart til Norge trur eg! Då skal eg lett på den konserten!
-------------------- Viss du e laus, og ikkje har noken meininga!
E du meiningslaus då? |
| Haavard |
Posted: Dec 1 2004, 05:58 PM
|
Og kor har du så desse ryktene frå? Hadde nok gjort alt eg kunne eg og for å oppleva noko slikt.
| BJ-ROCK! |
Posted: Dec 1 2004, 06:33 PM
|
Spør Eirik, han som sa det til meg, veit ikkje kor han hadde det i fra men...
-------------------- Viss du e laus, og ikkje har noken meininga!
E du meiningslaus då? |
| Eia |
Posted: Dec 1 2004, 06:43 PM
|
![]() Sjef ![]() Group: Administrasjon/Sjefer Posts: 1,270 Member No.: 2 Joined: 21-May 04 |
Torgeir sa det til meg. Men eg veit ikkje når han skal spela i byn. Page har faktisk vore i Bergen eit par gongar før.
-------------------- Johnny's in the basement
Mixing up the medicine |
| M@D_ALiEN |
Posted: Dec 2 2004, 08:51 PM
|
![]() Problemator! ![]() Group: Sjefer Posts: 903 Member No.: 12 Joined: 22-May 04 |
Rolling Stones - Valle Hovin - Oslo '98
Motorhead - Teatergarasjen - - Bergen '96 Emperor - Garage - Bergen '96 Gorgoroth - Garage - Bergen '95 Immortal - Garage - Bergen '94 Sommerparaden 2003 Hyperstate 2001 M.O.P Maxime - Bergen 2004 Warlocks - Teatergarasjen - Bergen '98 Hades - Garage - Bergen Dj Tiesto - Maxime - Bergen '99 Gorgoroth - Garage - Bergen '94 Satyricon/Darkthrone/Dissection - Rockefeller - Oslo '96 Cosmic Waves - Bergen '99 Cosmic Gate - Exodus - Bergen 2002 Dj Lars Holte - Exodus - Bergen 2002 Dj Astrid - OTB - Oslo 2003 Angy Dee - Bergen 2002 Ancient - Bergen '94 Dj Jean - Exodus - Bergen - 2002 Spetakkel - Bergen 2003 Jaa9 & OnklP - Bergen 2004 Pff -------------------- Where are they ,who are they,what are they?.... They're faces I can't see!
"Your world is yours, and those who doubt you can kiss your ass." |
| Eia |
Posted: Dec 2 2004, 09:24 PM
|
Jøsses, det var mange!
Eg misunner deg spessiel Rolling Stones konserten. Skulle likt å ha vore på den! -------------------- Johnny's in the basement
Mixing up the medicine |
| Haavard |
Posted: Dec 2 2004, 10:29 PM
|
Jøsses. Rolling Stones og Motörhead hadde våre digg. Sjølv skal eg no verte litt meir aktiv på "konsert-fronten". Prøva litt meir intenst å få bilett til dei store konsertane her i landet.
| Kelso |
Posted: Dec 2 2004, 11:19 PM
|
||
![]() The King! ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 2,940 Member No.: 20 Joined: 24-May 04 |
har du ikkje vert på nokre på Grenda og...som WE?? -------------------- R.D
|
||
| The Flower Child! |
Posted: Dec 3 2004, 07:57 AM
|
![]() V.I.P ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 602 Member No.: 19 Joined: 24-May 04 |
Eg har aldri vøre på ein einaste konsert!!! .... Kjem sikkert ikkje te å gå på ein heller sio de flestte gruppene/artistana so eg lika har slutta å spela eller har daua ....
|
| Kelso |
Posted: Dec 3 2004, 01:39 PM
|
||
du får fidna deg nåken nye gruppe då -------------------- R.D
|
||
| miss_bigbø |
Posted: Dec 3 2004, 06:43 PM
|
||
![]() The King! ![]() Group: Rutinerte medlemmer! Posts: 1,562 Member No.: 34 Joined: 27-May 04 |
I was there by youre side!!! me får finna oss ein konsert å reisa til Karoline -------------------- I love you, I love you, I love you, I love you...
|
||
| kirk |
Posted: Dec 4 2004, 01:01 PM
|
![]() 30 års-krise! Group: Medlemmer Posts: 152 Member No.: 62 Joined: 20-August 04 |
jeg har faktisk aldri vært på konsert før, til tross for at musikk er en veldig stor del av livet mitt. til neste år skal jeg på en metallica-konsert uansett pris jeg må betale.
|
| Haavard |
Posted: Dec 4 2004, 01:04 PM
|
||
Er utruleg enig. Kan vel håpa på at Bob Dylan tek seg eit norges besøk snart då. Er vel einaste igjenlevandes legenda innanfor musikken, saman med Ringo Starr og Paul McCartney. -------------------- I'm on the pavement
||
Pages: (5) [1] 2 3 ... Last » |
![]() ![]() ![]() |